W tym dziale znajdują się różne tematy powiązane i nie bezpośrednio powiązane z układami Common Rail.
Wiadomość |
Tytuł: dCi, TDCI, HDI, JTD a problem z jakością ON Zamieszczono: 29 lut 2012, 00:16 |
|
Witam, rozpoznaję temat nowoczesnych diesl'ow z systemem COMMON-RAIL w związku z kupnem NOWEGO samochodu nowego i z przeprowadzonych rozmów m.in. w serwisach ASO oraz przeszukaniu internetu mam jakieś dziwne odczucia, tzn. pomimo, że silniki oparte na tych samych technologiach i nawet te same silniki (HDI=TDCI) to różne opinie o wpływie jakości oleju napędowego na silnik (wtryskiwacze). np. dCi - szczególnie podatny na jakość paliwa w serwisie mówią, że nawet z SHELLA są ściągane samochody TDCI ...
Czytaj więcej : dCi, TDCI, HDI, JTD a problem z jakością ON | Odsłony : 1303 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Silnik diesla ..Common Rail .. Pompowtryskiwacz Zamieszczono: 22 lut 2012, 22:54 |
|
Silnik diesla (wysokoprężny) -- silnik cieplny spalinowy o spalaniu wewnętrznym, w którym spalanie inicjowane jest po przekroczeniu krytycznego ciśnienia a jednocześnie temperatury zapłonu wzrastającej wraz z ciśnieniem, przy której następuje samozapłon paliwa. Ciśnienie maksymalne czynnika jest znacznie większe, niż w silnikach niskoprężnych (z zapłonem iskrowym), a do zapłonu paliwa nie jest wymagane żadne zewnętrzne źródło energii.
W powszechnie stosowanych silnikach paliwo wtryskiwane jest do komory wstępnej, komory wirowej lub bezpośrednio do cylindra. W silnikach z ...
Czytaj więcej : Silnik diesla ..Common Rail .. Pompowtryskiwacz | Odsłony : 6900 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Common Rail- warto przeczytać Zamieszczono: 22 lut 2012, 22:02 |
|
Ciekawe co wy na to ?? Coraz więcej osób zastanawia się nad kupnem auta z silnikiem wysokoprężnym. Czy polecałby Pan silniki z systemem wtrysku Common Rail. I czy możemy przybliżyć naszym Czytelnikom ten temat? - Na pierwsze pytanie odpowiadam: zdecydowanie tak. Pod warunkiem, że możemy wydać więcej, ponieważ auta z Common Railem są droższe niż wersje z silnikami benzynowymi czy zwykłymi dieslami. Dlaczego jestem zwolennikiem tego rozwiązania? Ponieważ silniki wysokoprężne z Common Railem pozbawione są ...
Czytaj więcej : Common Rail- warto przeczytać | Odsłony : 1409 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: BIODIESEL-mity,fakty,opinie,zrodła,ksiązki - prosze o info. Zamieszczono: 19 lut 2012, 17:12 |
|
Witam ponownie - odgrzewam temat odnosnie uzywania tzw biopaliwa (biodiesela) w Jego przypadku to mieszanina 50/50 olej roslinny/olej napedowy........... i to juz nie jest biodiesel. Olej roslinny aby zostal biokomponentem musi byc poddany obrobce aby wytracic min. mydla szlam i gliceryne, poniewaz uzywanie czystego oleju z olejem napedowym spowoduje ze w krotkim czasie padnie pompa wtryskowa a po zagszaniu silnika zasilanego takim paliwem - scianki cylindra zaczna rdzewiec i zrobia sie wzery. Najprostsza metoda otrzymania ...
Czytaj więcej : BIODIESEL-mity,fakty,opinie,zrodła,ksiązki - prosze o info. | Odsłony : 2273 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Świeca żarowa do płomieniowych układów rozruchowych BERU Zamieszczono: 19 lut 2012, 15:48 |
|
Świeca żarowa do płomieniowych układów rozruchowych (typ GF)
Coraz więcej samochodów użytkowych jest wyposażanych dla ułatwienia rozruchu na zimno w płomieniowe układy rozruchowe. Po osiągnięciu temperatury żarzenia paliwo dociera przez zawór elektromagnetyczny do strefy odparowania świecy żarowo-płomieniowej. Dzięki temu powstaje płomień podgrzewający później zasysane powietrze i umożliwiający tym samym również w niskich temperaturach pewny, komfortowy i bezpieczny dla środowiska rozruch na zimno. W płomieniowych układach rozruchowych pojazdów użytkowych świece żarowe BERU przyczyniają się do szybkiego, ...
Czytaj więcej : Świeca żarowa do płomieniowych układów rozruchowych BERU | Odsłony : 2866 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Wspomaganie rozruchu BERU do pojazdów użytkowych Zamieszczono: 05 mar 2012, 14:57 |
|
Wspomaganie rozruchu na zimno do pojazdów użytkowych Kompletny system rozruchu płomieniowego BERU składający się ze sterownika, świec płomieniowo-żarowych, zaworu elektromagnetycznego i czujnika temperatury Kompletny system rozruchu płomieniowego BERU składający się ze sterownika, świec płomieniowo-żarowych, zaworu elektromagnetycznego i czujnika temperatury W pojazdach użytkowych zasysane powietrze jest zwykle nagrzewane dla poprawienia rozruchu i parametrów emisji. Zapotrzebowanie mocy grzejnej w silnikach wysokoprężnych o dużej pojemności skokowej prowadzi tu do zastosowania systemów rozruchu płomieniowego. Specjalnie dla rozruchu na ...
Czytaj więcej : Wspomaganie rozruchu BERU do pojazdów użytkowych | Odsłony : 1251 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Elektronicznie ster. BERU system szybkiego rozruchu silnika Zamieszczono: 05 mar 2012, 14:57 |
|
Elektronicznie sterowany system szybkiego rozruchu silników wysokoprężnych System szybkiego rozruchu silników wysokoprężnych ISS drugiej generacji z nowym urządzeniem sterującym i dodatkowym kołnierzem grzejnym zapewnia dalsze zmniejszenie zużycia i emisji. System szybkiego rozruchu silników wysokoprężnych ISS drugiej generacji z nowym urządzeniem sterującym i dodatkowym kołnierzem grzejnym zapewnia dalsze zmniejszenie zużycia i emisji. Dzięki systemowi firmy BERU Instant Start System, w skrócie ISS, silnik wysokoprężny uruchamia się tak szybko i pewnie jak silnik benzynowy, nawet w ...
Czytaj więcej : Elektronicznie ster. BERU system szybkiego rozruchu silnika | Odsłony : 1286 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Świece żarowe BERU grzania wstępnego, rozruchowego i dogrzew Zamieszczono: 19 lut 2012, 15:31 |
|
Świece żarowe High-Tech, z możliwością grzania wstępnego, rozruchowego i dogrzewania (typ GE, typ GN) Teraz diesel uruchamia się szybciej, pewniej i bezpieczniej dla środowiska.
Firma BERU jest jednym z wiodących światowych oferentów świec żarowych — i wynalazcą licznych innowacji technologii rozruchu na zimno napędów dieslowskich.
Aktualnie silniki wysokoprężne samochodów osobowych są wyposażane w innowacyjną technologię 3-stopniowego podgrzewania (podgrzewanie wstępne — rozruchowe — dogrzewanie). To znaczy: Świeca żarowa żarzy się nie tylko przed fazą rozruchu i ...
Czytaj więcej : Świece żarowe BERU grzania wstępnego, rozruchowego i dogrzew | Odsłony : 1578 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia BERU budowa działanie Zamieszczono: 19 lut 2012, 15:26 |
|
Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia do silników wysokoprężnych — Pressure Sensor Glow Plug (PSG)
Przyszłe wartości graniczne spalin do samochodów z silnikiem wysokoprężnym wymagają drastycznej redukcji cząstek i tlenku azotu. Zmusza to między innymi do optymalizacji spalania. Firma BorgWarner BERU Systems GmbH opracowała w tym celu inteligentną świecę żarową z czujnikiem ciśnienia PSG, skrót ten oznacza Pressure Sensor Glow Plug. PSG mierzy za pomocą zainstalowanego czujnika ciśnienie w komorze spalania i przekazuje je do elektroniki ...
Czytaj więcej : Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia BERU budowa działanie | Odsłony : 3833 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Objawy uszkodzeń - ceramicznych świec żarowych NGK NTK Zamieszczono: 19 lut 2012, 15:08 |
|
Objawy uszkodzeń - ceramicznych świec żarowych Wygląd świecy żarowej pozwala wnioskować o możliwych przyczynach uszkodzeń. Tutaj pokazane są najważniejsze objawy uszkodzeń i podano jakie przyczyny one sugerują. Szkody przepięciowe ceramicznych świec żarowych powstają wtedy, gdy zamontowano wadliwą świecę żarową (12 zamiast 24V). Świece żarowe, które narażone są na przepięcie, wykazują takie objawy Szkody przepięciowe/pęknięta spirala żarowa Szkody przepięciowe powstają wtedy, gdy zamontowano wadliwą świecę żarową (12 zamiast 24V). Możliwe jest również, że sterownik wytwarza ...
Czytaj więcej : Objawy uszkodzeń - ceramicznych świec żarowych NGK NTK | Odsłony : 1399 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
|
Ostatni 10 aktywny temat
|