Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 11:32



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Mapa strony RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL » Forum : RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

W tym dziale znajdują się różne tematy powiązane i nie bezpośrednio powiązane z układami Common Rail.

 [ Liczba tematów: 114 Przejdź na stronę 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12

Wiadomość
 Tytuł: dCi, TDCI, HDI, JTD a problem z jakością ON
PostZamieszczono: 29 lut 2012, 00:16 
Witam,
rozpoznaję temat nowoczesnych diesl'ow z systemem COMMON-RAIL w
związku z kupnem NOWEGO samochodu nowego i z przeprowadzonych rozmów
m.in. w serwisach ASO oraz przeszukaniu internetu
mam jakieś dziwne odczucia, tzn. pomimo, że silniki oparte na tych
samych technologiach i nawet
te same silniki (HDI=TDCI) to różne opinie o wpływie jakości oleju
napędowego na silnik (wtryskiwacze).
np.
dCi - szczególnie podatny na jakość paliwa w serwisie mówią, że nawet
z SHELLA są ściągane samochody
TDCI ...

Czytaj więcej : dCi, TDCI, HDI, JTD a problem z jakością ON | Odsłony : 1291 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Silnik diesla ..Common Rail .. Pompowtryskiwacz
PostZamieszczono: 22 lut 2012, 22:54 
Silnik diesla (wysokoprężny) -- silnik cieplny spalinowy o spalaniu wewnętrznym, w którym spalanie inicjowane jest po przekroczeniu krytycznego ciśnienia a jednocześnie temperatury zapłonu wzrastającej wraz z ciśnieniem, przy której następuje samozapłon paliwa. Ciśnienie maksymalne czynnika jest znacznie większe, niż w silnikach niskoprężnych (z zapłonem iskrowym), a do zapłonu paliwa nie jest wymagane żadne zewnętrzne źródło energii.

W powszechnie stosowanych silnikach paliwo wtryskiwane jest do komory wstępnej, komory wirowej lub bezpośrednio do cylindra. W silnikach z ...

Czytaj więcej : Silnik diesla ..Common Rail .. Pompowtryskiwacz | Odsłony : 6882 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Common Rail- warto przeczytać
PostZamieszczono: 22 lut 2012, 22:02 
Ciekawe co wy na to ??
Coraz więcej osób zastanawia się nad kupnem auta z silnikiem wysokoprężnym. Czy polecałby Pan silniki z systemem wtrysku Common Rail. I czy możemy przybliżyć naszym Czytelnikom ten temat? - Na pierwsze pytanie odpowiadam: zdecydowanie tak. Pod warunkiem, że możemy wydać więcej, ponieważ auta z Common Railem są droższe niż wersje z silnikami benzynowymi czy zwykłymi dieslami. Dlaczego jestem zwolennikiem tego rozwiązania? Ponieważ silniki wysokoprężne z Common Railem pozbawione są ...

Czytaj więcej : Common Rail- warto przeczytać | Odsłony : 1397 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: BIODIESEL-mity,fakty,opinie,zrodła,ksiązki - prosze o info.
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 17:12 
Witam ponownie - odgrzewam temat odnosnie uzywania tzw biopaliwa (biodiesela) w Jego przypadku to mieszanina 50/50 olej roslinny/olej napedowy........... i to juz nie jest biodiesel.
Olej roslinny aby zostal biokomponentem musi byc poddany obrobce aby wytracic min. mydla szlam i gliceryne, poniewaz uzywanie czystego oleju z olejem napedowym spowoduje ze w krotkim czasie padnie pompa wtryskowa a po zagszaniu silnika zasilanego takim paliwem - scianki cylindra zaczna rdzewiec i zrobia sie wzery. Najprostsza metoda otrzymania ...

Czytaj więcej : BIODIESEL-mity,fakty,opinie,zrodła,ksiązki - prosze o info. | Odsłony : 2262 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Świeca żarowa do płomieniowych układów rozruchowych BERU
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 15:48 
Świeca żarowa do płomieniowych układów rozruchowych (typ GF)

Coraz więcej samochodów użytkowych jest wyposażanych dla ułatwienia rozruchu na zimno w płomieniowe układy rozruchowe. Po osiągnięciu temperatury żarzenia paliwo dociera przez zawór elektromagnetyczny do strefy odparowania świecy żarowo-płomieniowej. Dzięki temu powstaje płomień podgrzewający później zasysane powietrze i umożliwiający tym samym również w niskich temperaturach pewny, komfortowy i bezpieczny dla środowiska rozruch na zimno.
W płomieniowych układach rozruchowych pojazdów użytkowych świece żarowe BERU przyczyniają się do szybkiego, ...

Czytaj więcej : Świeca żarowa do płomieniowych układów rozruchowych BERU | Odsłony : 2859 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Wspomaganie rozruchu BERU do pojazdów użytkowych
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:57 
Wspomaganie rozruchu na zimno do pojazdów użytkowych
Kompletny system rozruchu płomieniowego BERU składający się ze sterownika, świec płomieniowo-żarowych, zaworu elektromagnetycznego i czujnika temperatury

Kompletny system rozruchu płomieniowego BERU składający się ze sterownika, świec płomieniowo-żarowych, zaworu elektromagnetycznego i czujnika temperatury
Obrazek
W pojazdach użytkowych zasysane powietrze jest zwykle nagrzewane dla poprawienia rozruchu i parametrów emisji.

Zapotrzebowanie mocy grzejnej w silnikach wysokoprężnych o dużej pojemności skokowej prowadzi tu do zastosowania systemów rozruchu płomieniowego.

Specjalnie dla rozruchu na ...

Czytaj więcej : Wspomaganie rozruchu BERU do pojazdów użytkowych | Odsłony : 1245 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Elektronicznie ster. BERU system szybkiego rozruchu silnika
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:57 
Elektronicznie sterowany system szybkiego rozruchu silników wysokoprężnych
System szybkiego rozruchu silników wysokoprężnych ISS drugiej generacji z nowym urządzeniem sterującym i dodatkowym kołnierzem grzejnym zapewnia dalsze zmniejszenie zużycia i emisji.
Obrazek
System szybkiego rozruchu silników wysokoprężnych ISS drugiej generacji z nowym urządzeniem sterującym i dodatkowym kołnierzem grzejnym zapewnia dalsze zmniejszenie zużycia i emisji.

Dzięki systemowi firmy BERU Instant Start System, w skrócie ISS, silnik wysokoprężny uruchamia się tak szybko i pewnie jak silnik benzynowy, nawet w ...

Czytaj więcej : Elektronicznie ster. BERU system szybkiego rozruchu silnika | Odsłony : 1282 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Świece żarowe BERU grzania wstępnego, rozruchowego i dogrzew
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 15:31 
Świece żarowe High-Tech, z możliwością grzania wstępnego, rozruchowego i dogrzewania (typ GE, typ GN)
Teraz diesel uruchamia się szybciej, pewniej i bezpieczniej dla środowiska.

Firma BERU jest jednym z wiodących światowych oferentów świec żarowych — i wynalazcą licznych innowacji technologii rozruchu na zimno napędów dieslowskich.

Aktualnie silniki wysokoprężne samochodów osobowych są wyposażane w innowacyjną technologię 3-stopniowego podgrzewania (podgrzewanie wstępne — rozruchowe — dogrzewanie). To znaczy: Świeca żarowa żarzy się nie tylko przed fazą rozruchu i ...

Czytaj więcej : Świece żarowe BERU grzania wstępnego, rozruchowego i dogrzew | Odsłony : 1568 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia BERU budowa działanie
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 15:26 
Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia do silników wysokoprężnych — Pressure Sensor Glow Plug (PSG)

Przyszłe wartości graniczne spalin do samochodów z silnikiem wysokoprężnym wymagają drastycznej redukcji cząstek i tlenku azotu. Zmusza to między innymi do optymalizacji spalania. Firma BorgWarner BERU Systems GmbH opracowała w tym celu inteligentną świecę żarową z czujnikiem ciśnienia PSG, skrót ten oznacza Pressure Sensor Glow Plug. PSG mierzy za pomocą zainstalowanego czujnika ciśnienie w komorze spalania i przekazuje je do elektroniki ...

Czytaj więcej : Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia BERU budowa działanie | Odsłony : 3813 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Objawy uszkodzeń - ceramicznych świec żarowych NGK NTK
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 15:08 
Objawy uszkodzeń - ceramicznych świec żarowych

Wygląd świecy żarowej pozwala wnioskować o możliwych przyczynach uszkodzeń. Tutaj pokazane są najważniejsze objawy uszkodzeń i podano jakie przyczyny one sugerują.
Szkody przepięciowe ceramicznych świec żarowych powstają wtedy, gdy zamontowano wadliwą świecę żarową (12 zamiast 24V).
Świece żarowe, które narażone są na przepięcie, wykazują takie objawy

Obrazek
Szkody przepięciowe/pęknięta spirala żarowa

Szkody przepięciowe powstają wtedy, gdy zamontowano wadliwą świecę żarową (12 zamiast 24V). Możliwe jest również, że sterownik wytwarza ...

Czytaj więcej : Objawy uszkodzeń - ceramicznych świec żarowych NGK NTK | Odsłony : 1393 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 [ Liczba tematów: 114 Przejdź na stronę 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12


Ostatni 10 aktywny temat


BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów почивки тайланд 2024
Wyświetl najnowszy post

POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów тайланд коли движение
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów традиции култури в тайланд
Wyświetl najnowszy post

FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Stilo jtd - dziwny problem
Wyświetl najnowszy post

HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Honda Accord 2.2 diesel
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Najnowszy silnik Hondy Accord 2.2 i-DTEC w praktyce
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Serwis ukladow common
Wyświetl najnowszy post

ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 3070 | Liczba tematów: 1066 | Liczba użytkowników: 844




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group