W tym dziale znajdują się różne tematy powiązane i nie bezpośrednio powiązane z układami Common Rail.
Wiadomość |
Tytuł: Objawy uszkodzeń - świec żarowych NGK NTK z prętem metalowym Zamieszczono: 19 lut 2012, 15:01 |
|
Objawy uszkodzeń - świec żarowych z prętem metalowym Wygląd świecy żarowej pozwala wnioskować o możliwych przyczynach uszkodzeń. Tutaj pokazane są najważniejsze objawy uszkodzeń i podano jakie przyczyny one sugerują. Szkody spowodowane przegrzaniem powstają wtedy, gdy punkt czasowy wtrysku lub obraz wtrysku są nieprawidłowe, gdy wtryśnięto niewłaściwą ilość paliwa lub gdy olej przedostaje się do komory spalania. Taki objaw uszkodzenia wskazuje na szkody spowodowane przegrzaniem świec metalowych Szkody spowodowane przegrzaniem Takie objawy uszkodzenia powstają z ...
Czytaj więcej : Objawy uszkodzeń - świec żarowych NGK NTK z prętem metalowym | Odsłony : 1523 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Budowa świecy żarowej NGK NTK ceramicznej Zamieszczono: 05 mar 2012, 14:58 |
|
Budowa świecy żarowej ceramicznej Współpraca spirali żarowej i płaszcza ceramicznego umożliwia osiągnięcie wyższych temperatur i wyjątkowo krótkich czasów wstępnego żarzenia. Ceramiczne świece żarowe otoczone są przez azotyn krzemu, bardzo odporny materiał ceramiczny Spirala żarowa świecy ceramicznej posiada szczególnie wysoką temperaturę topnienia. Otoczona jest azotynem krzemu, bardzo odpornym materiałem ceramicznym. Współpraca spirali żarowej i płaszcza ceramicznego umożliwia osiągnięcie wyższych temperatur i wyjątkowo krótkich czasów wstępnego żarzenia dzięki doskonałej przewodności ciepła. Poza tym świece żarowe ceramiczne ...
Czytaj więcej : Budowa świecy żarowej NGK NTK ceramicznej | Odsłony : 1325 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Budowa świecy żarowej NGK NTK z prętem metalowym Zamieszczono: 05 mar 2012, 14:58 |
|
Budowa świecy żarowej z prętem metalowym Wnętrze świecy żarowej z prętem metalowym ma mniej elementów, ale za to bardziej wydajnych i odpornych. Wnętrze rurki żarzenia wypełnione jest bardzo ściśniętym, specjalnym tlenkiem magnezu, który ma dobre właściwości izolacyjne Samoregulujące się świece żarowe szybkiego uruchomienia (świece żarowe prętowe SRM) zalicza się do najczęściej stosowanych typów świec żarowych. Zawierają następujące części Spirala żarowa Spirala żarowa samoregulującej się świecy żarowej szybkiego uruchomienia wykonana jest z metalu. Gdy przez ...
Czytaj więcej : Budowa świecy żarowej NGK NTK z prętem metalowym | Odsłony : 1463 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Świece żarowe NGK NTK budowa, działanie, sprawdzenie pomiary Zamieszczono: 19 lut 2012, 14:47 |
|
Dobrze funkcjonujące i niezawodne świece żarowe pomagają w sposób decydujący podczas każdego rozruchu zimnego silnika. Poprzez intensywne badania i rozwój pionierskiej pracy firma NGK oferuje w każdej chwili najbardziej aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, a także wyznacza standardy w technologii świec żarowych. Świece żarowe firmy NGK zapewniają szybki zapłon i spalanie przyjazne dla środowiska także w temperaturach poniżej temperatury zamarzania, przy czym zapewniają optymalne warunki zapłonu wtryskanego paliwa przez energię cieplną transportowaną do obszaru ...
Czytaj więcej : Świece żarowe NGK NTK budowa, działanie, sprawdzenie pomiary | Odsłony : 4153 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Silnik wysokoprężny diesla. BUDOWA DZIAŁANIE EKSPLOATACJA Zamieszczono: 19 lut 2012, 01:18 |
|
Silnik wysokoprężny, choć z wyglądu podobny do iskrowego, różni się od niego w sposób zdecydowany, zwłaszcza systemem zasilania i spalania paliwa. W czasie suwu ssania cylinder napełniony jest filtrowanym powietrzem. W trakcie sprężania (ok. 1:20) na skutek wzrostu ciśnienia do 3055 atm. Silnik uzyskuje ono temperaturę 500750C. Tuż przed zwrotem zewnętrznym tłoka następuje wtrysk paliwa pod ciśnieniem ok. 120 atm. i natychmiastowy zapłon, z charakterystycznym głośnym metalicznym dźwiękiem. Energia uzyskana w procesie spalania przesuwa tłok ...
Czytaj więcej : Silnik wysokoprężny diesla. BUDOWA DZIAŁANIE EKSPLOATACJA | Odsłony : 4475 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Zimowy BP Ultimate Diesel , a Common Rail Zamieszczono: 18 lut 2012, 23:16 |
|
Zimowy BP Ultimate Diesel Zimowy olej napędowy BP Ultimate opracowano, by poprawić właściwości paliwa w niskiej temperaturze. Specjalny dodatek na zimę Zimowy BP Ultimate Diesel Każdy kierowca chce, by jego samochód działał niezawodnie — dotyczy to w szczególności okresu zimowego. Właśnie wtedy jednak silnik wysokoprężny może zawieść. Wyobraź sobie następującą sytuację — wsiadasz rano do samochodu osobowego lub dostawczego i okazuje się, że silnik nie chce zapalić. Czasem zapala, ale po krótkim czasie zaczyna ...
Czytaj więcej : Zimowy BP Ultimate Diesel , a Common Rail | Odsłony : 1894 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Minus 35 stopni! Jak ratować auto? PORADY sposoby na diesla Zamieszczono: 05 mar 2012, 14:59 |
|
Zima daje popalić! Siarczysty mróz to wróg kierowców. Kiedy temperatura spada do -20, a nawet -35 stopni Celsjusza, niemal na 100 procent nie ruszysz z miejsca. Dlatego lepiej zobacz, jak najszybciej ustalić, co jest powodem kłopotów z odpaleniem auta. Zanim sobie coś odmrozisz. Wiele czynności prowadzących do ustalenia przyczyn utrudnionego rozruchu można wykonać samodzielnie, szczególnie w przypadku aut starszych (w nowszych największym utrudnieniem jest nie tyle skomplikowana konstrukcja, co ciasnota w komorze silnika i ...
Czytaj więcej : Minus 35 stopni! Jak ratować auto? PORADY sposoby na diesla | Odsłony : 2278 | Odpowiedzi : 2
|
|
Na górę |
|
Tytuł: paliwo ze stacji ORLEN i zamarzło co robić Zamieszczono: 18 lut 2012, 22:57 |
|
Witam kupiłem paliwo na Orleni zimowe (-28 C na świadectwie jakości z rafinerii) i zamarzło przy -15 C, i co dalej do kogo z reklamacją jak Pan mi powiedział że jak dam do zbadania w laboratorium wyjdzie że jest OK, a w zbiorniku mleko (parafina się wytrąca)
Czytaj więcej : paliwo ze stacji ORLEN i zamarzło co robić | Odsłony : 1007 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Dodatek do paliwa ropy oleju napędowego PORADY Co wlać??? Zamieszczono: 18 lut 2012, 22:54 |
|
Każdy z nas wie, jak ciężki potrafi być sezon zimowy dla naszych pojazdów. Przygotowanie samochodów do zimowej eksploatacji jest dla nas zabiegiem często w ogóle nie branym pod uwagę i często niedocenianym a jak jest on ważny możemy się przekonać podczas porannych zimowych trudności z uruchomieniem samochodu przez np. zamarzniętą wodę w układzie paliwowym czy też zablokowanym układem paliwowym w silnikach Diesla przez kryształki parafiny. Powyższe problemy mogą zostać wyeliminowane przez prewencyjne i systematyczne stosowanie ...
Czytaj więcej : Dodatek do paliwa ropy oleju napędowego PORADY Co wlać??? | Odsłony : 3746 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Zima i zatkany filtr paliwa – objawy Zamieszczono: 18 lut 2012, 22:47 |
|
Gdy palce marzną już po chwyceniu za krawędź maski, a nasze TDI czy inny diesel nie chce odpalić na mrozie, to zapewne zatankowaliśmy paliwo zawierające za dużo rozpuszczonych parafin, nieprzydatne w zimie. Również brak mocy przy dodawaniu gazu, przy jednocześnie równej pracy silnika na wolnych obrotach to najczęściej objaw zatkanego parafinami układu paliwowego i filtra paliwa. Ciekły stan parafin w oleju napędowym utrzymuje się tak długo, jak długo są w stanie rozpuścić się w reszcie ...
Czytaj więcej : Zima i zatkany filtr paliwa – objawy | Odsłony : 5132 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
|
Ostatni 10 aktywny temat
|