Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 01:35



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Mapa strony RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL » Forum : RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

W tym dziale znajdują się różne tematy powiązane i nie bezpośrednio powiązane z układami Common Rail.

 [ Liczba tematów: 114 Przejdź na stronę 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Wiadomość
 Tytuł: Czy w zimie kolor Oleju Napędowego może się zmienić?
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:36 
i jeszcze jeden ciekawy artykuł jaki znalazłem o nieszczęsnym zimowym paliwie
Jeden z klientów zadał mi pytanie: Czy w zimie olej napędowy zmienia swój kolor?
Odpowiedź brzmi TAK i tutaj mógłbym zakończyć artykuł ;)
Jednak żarty na bok, poniżej znajdziecie kilka słów wyjaśnienia.

ZCFPPgodnie z normą europejską EN590, Oleje Napędowe o zimowej specyfikacji powinna charakteryzować temperatura CFPP <-20stop C. Sprzedaż tych paliw odbywa są w okresie ...

Czytaj więcej : Czy w zimie kolor Oleju Napędowego może się zmienić? | Odsłony : 3747 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Olej napędowy – co robić aby nie “zamarzł”?
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:32 
Ciekawy artykuł z jednego z blogów
Oczywiście „zamarzł” to potoczne określenie wykrystalizowania się parafiny z oleju napędowego, która zapchała filtr paliwa i uniemożliwiła uruchomienie pojazdu z silnikiem Diesla.
Dlaczego wytwarza się parafina podczas niskich temperatur, czym są temperatura zablokowania zimnego filtra CFPP i temperatura mętnienia CP.
Obrazek
parafina w filtrze paliwaCo można zrobić kiedy temperatura otoczenia spada poniżej -20 stop. C:

zatankować do baku co najmniej 50% paliwa o wzmocnionej mrozoodporności – takie właściwości mają ...

Czytaj więcej : Olej napędowy – co robić aby nie “zamarzł”? | Odsłony : 1212 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Ciężki zimowy rozruch silnika – analiza i proste rady
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:18 
Silne mrozy poniżej – 10oC i więcej , rozładowane akumulatory, gęstniejący olej silnikowy, wreszcie zamarzające paliwo powodują unieruchomienie silnika. Z nadzieją i otuchą w jakość podchodzimy do auta każdego ranka, często stojącego "pod chmurką", wierząc że odpali od pierwszego razu a jednak;
Paliwo
Olej napędowy DIESEL wersja zimowa według Polskiej Normy PN-EN 590:2002 z zmianami lecz nie wszyscy oferują ten produkt posiadający istotny parametr CFPPCold Filter Plugging Point czyli Temperaturze Zablokowania Zimnego Filtra (TZZF) . ...

Czytaj więcej : Ciężki zimowy rozruch silnika – analiza i proste rady | Odsłony : 1262 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Przepływomierz masowy powietrza - objawy uszkodzenia
PostZamieszczono: 13 lut 2012, 02:08 
Nowoczesny silnik jest uzależniony od wielu niepozornych pomocników,
którzy niczym mali agenci dostarczają mu niezbędnych informacji

Obrazek

Przepływomierz powietrza pojawił się w silnikach wraz z rozwojem zasilania wtryskowego. Służy do pomiaru ilości zasysanego przez silnik powietrza. Można w ten sposób określić stopień obciążenia jednostki napędowej w danym momencie. Dzięki temu sterownik silnika wie, ile paliwa podać silnikowi w danej chwili, aby skład mieszanki był zawsze optymalny. Nowoczesne silniki mogą być efektywne i jednocześnie spełniać rygorystyczne ...

Czytaj więcej : Przepływomierz masowy powietrza - objawy uszkodzenia | Odsłony : 83427 | Odpowiedzi : 3

Na górę
 Tytuł: Przepływomierz budowa działanie rodzaje
PostZamieszczono: 13 lut 2012, 01:51 
W zależnoœci od przyjętej zasady działania rozróżniamy przepływomierze klapowe i termoanemometry. W samochodach montowane sš przepływomierze trzech podstawowych typów: przepływomierz klapowy, przepływomierz masowy z goršcym drutem (przepływomierze przewodowe) i przepływomierz masowy z goršcym filmem (przepływomierze płytkowe).

Przepływomierze klapowe
Obrazek

Schemat przepływomierza klapowego

Przepływomierz klapowy, spotykany jeszcze w starszych modelach samochodów, mierzy objętoœć przepływajšcego przezeń powietrza. Przepływajšce powietrze przez czujnik powoduje wychylenie ruchomej klapy połšczonej z ramieniem potencjometru – rysunek powyżej. Powoduje to zmianę rezystancji czujnika ...

Czytaj więcej : Przepływomierz budowa działanie rodzaje | Odsłony : 6161 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Historia diesla od pompy do common rail po kolei....
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 18:28 
Historia silnika Diesla

Silnik Diesla jest tłokowym silnikiem spalinowym o zapłonie samoczynnym. Powietrze wypełniające cylinder sprężane jest do takiego ciśnienia, że uzyskana w końcu suwu sprężania temperatura pozwala na samozapłon wtryskiwanego oleju napędowego.

Wszystko zaczęło się w 1893 kiedy to Rudolf Diesel, niemiecki inżynier i przemysłowiec opatentował projekt silnika wysokoprężnego. Cztery lata później zbudował w pełni udany prototyp. Był to ważący 4,5 tony kolos, który nadawał się tylko do napędu maszyn stacjonarnych. Charakteryzował się on ...

Czytaj więcej : Historia diesla od pompy do common rail po kolei.... | Odsłony : 15777 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Skróty używane w motoryzacji ABS EDC ESP 4WD itd.....
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 18:01 
SPIS TREŚCI

1.0 Wprowadzenie

2.0 A

ABC – Active Body Control

ABS – Antiblockiersystem; Anti-lock Braking System

ACC – Adaptive Cruise Control

ADB - Automatic Diferential Brake (Differenziale Autobloccante Anteriore)

AFV - Alternative Fuel Vehicle

AHR - Active Head Restraint – (SAHR)

ASC+T - Automatic Stability Control + Traction

ASF – Audi Space Frame

ASG - Automatic Stop & Go

ASR – Anti Skid/ Slip Regulation (Antriebschepfregelung)

AWD – All Wheels Driven

3.0 B

BA ...

Czytaj więcej : Skróty używane w motoryzacji ABS EDC ESP 4WD itd..... | Odsłony : 5881 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Co oznaczają znaki kodów błędów np. P0305 OBD
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 01:48 
Rozszerzone kody błędów mają jedynie określony normą sposób oznaczania, natomiast ich definicje są ustalane przez producenta pojazdu. Dlatego też, kod błędu o tym samym oznaczeniu może co innego oznaczać u różnych producentów, a nawet w różnych modelach samochodów tego samego producenta. Ponadto pozostawiono producentom dowolność, jeśli chodzi o wykorzystywanie rozszerzonych kodów błędów. Przykład rozszerzonego kodu błędu, odczytanego skanerem układów OBD II/E-OBD ze sterownika pojazdu, prezentuje rys
Obrazek
Urządzenie diagnostyczne dekoduje kod uszkodzenia i przedstawia go ...

Czytaj więcej : Co oznaczają znaki kodów błędów np. P0305 OBD | Odsłony : 2422 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Przykładowa diagnostyka za pomocą skanera OBD
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 01:44 
Wykorzystanie funkcji skanera układów diagnostyki pokładowej nie jest trudne, ale wymaga systematyki w postępowaniu (nie wszystkie informacje są dostępne lub wiarygodne bezpośrednio po podłączeniu skanera do gniazdka diagnostycznego pojazdu!) i określonej wiedzy, gdyż jej brak może doprowadzić do błędów w interpretacji informacji pobieranych ze sterowników.

Po nawiązaniu połączenia pomiędzy skanerem a sterownikiem lub sterownikami pojazdu, niektóre testery prezentują podstawowe informacje o układzie diagnostyki pokładowej oraz układzie sterowania zespołu napędowego. Przykład takiej informacji przedstawia rysunek poniżej. ...

Czytaj więcej : Przykładowa diagnostyka za pomocą skanera OBD | Odsłony : 3118 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Testy diagnostyczne systemu OBD II
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 01:31 
W systemie OBD II są realizowane następujące testy diagnostyczne:

— sprawności elektrycznej elementów pomiarowych i wykonawczych,
— pasywne testy sprawności metrologicznej elementów pomiarowych,
— funkcjonalne elementów wykonawczych,
— aktywne testy sprawności metrologicznej elementów pomiarowych,
— emisyjne elementów i układów pojazdu.

Pierwsze cztery rodzaje testów były stosowane od dłuższego czasu w firmowych systemach diagnostycznych, a także w systemie OBD I obowiązującym w Kalifornii przed wprowadzeniem systemu OBD II.


Test sprawności elektrycznej.


Testy sprawności elektrycznej dotyczą fizycznego ...

Czytaj więcej : Testy diagnostyczne systemu OBD II | Odsłony : 2138 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 [ Liczba tematów: 114 Przejdź na stronę 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12


Ostatni 10 aktywny temat


RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów problem 3.0 dci CR
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL SIEMENS INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Pytanie o wtryski siemens 9657144580
Wyświetl najnowszy post

CITROEN common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Ciśnienie common rail w citroenie
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów 2.0 HDi 140 Delphi
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Patriots vs. Eagles recreation program:
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów BREAKING: Texans QB C. J.
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Electronic software Tool test~
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów Injury rising as Riq Woolen questionable with
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Eagles beginners
Wyświetl najnowszy post

RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów Zakupy
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 3069 | Liczba tematów: 1065 | Liczba użytkowników: 844




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group