Pompy Common Rail Bosch (budowa ,zasada działania itd. )
Wiadomość |
Tytuł: Czy uszkodzona jest pompa ? Bosch CP1 Zamieszczono: 14 maja 2014, 00:01 |
|
Witam Mam problem z vito 2.2. Na listwie na biegu jałowym jest ok 300Bar ale wkręcając go na obroty czy jadać dochodzi tylko do 1000 i później auto gaśnie wywalając błąd ciśnienia paliwa. Wtryski sprawdzone -ok przelewy, zawór ciśnienia 3 razy podmieniany, pompa wstępna wymieniona. Auto czy to zimne czy gorące pali na dotyk. Czy to może być winna pompa ze ciśnienie dochodzi tylko do 1000 barow na ciepłym i zimnym czy może jeszcze coś ...
Czytaj więcej : Czy uszkodzona jest pompa ? Bosch CP1 | Odsłony : 16121 | Odpowiedzi : 10
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 708 Zamieszczono: 05 sie 2013, 00:22 |
|
EPS 708 – nowa generacja stanowiska probierczego firmy Bosch. W ostatnich latach znacząco podwyższyły się ciśnienia wtrysku w nowoczesnych systemach Common Rail stosowanych w silnikach Diesla.
Dlatego najnowsze stanowisko probiercze EPS 708 firmy Bosch wykonuje pomiary pomp wtryskowych i wtryskiwaczy Common Rail z wykorzystaniem ciśnienia dochodzącego do 2200 barów. Jest przygotowane na dalszy rozwój techniki diesla i już dziś w wersji podstawowej ma szynę 2500 barów. Coraz powszechniejsze wykorzystanie wtryskiwaczy piezoelektrycznych wymaga od warsztatów stosowania ...
Czytaj więcej : Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 708 | Odsłony : 8239 | Odpowiedzi : 2
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Przed Common Rail była pompa wtryskowa - warto znac początek Zamieszczono: 04 sie 2013, 21:20 |
|
Pompa wtryskowa początkiem ery pomp Common Rail. Warto odświeżyć pamięć jak wyglądała praca regulacja, budowa, testy, uszkodzenia, problemy historycznych już pomp.
Sekcja tłocząca – jak działa? Sekcja tłocząca składa się z dwóch podstawowych elementów: tłoczka i cylinderka. Tłoczek jest elementem, którego górna część jest ukształtowana w sposób szczególny – znajdują się tam tzw. krawędzie (rowki) sterujące, a ich przebieg względem tworzącej tłoczka decyduje o przebiegu charakterystyki i wielkości dawki paliwa. Warto tu wspomnieć o ciekawym ...
Czytaj więcej : Przed Common Rail była pompa wtryskowa - warto znac początek | Odsłony : 6055 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: zawory regulacji ciśnienia w pompach cp3 Zamieszczono: 20 cze 2013, 16:52 |
|
witam poszukuję informacji na temat diagnostyki zaworów niskociśnieniowych ( tych na 3 śruby ) z pomp cp3 i pochodne np 0928400761 jakich adapterów i urządzeń Panowie używacie ( chodzi o to żeby precyzyjnie określić czy niskociśnieniówka jest 100% sprawna czy nie ) ?? 508168107
Czytaj więcej : zawory regulacji ciśnienia w pompach cp3 | Odsłony : 9986 | Odpowiedzi : 4
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Pompa Common Rail CP3 BOSCH jaka budowa i działanie Zamieszczono: 15 mar 2013, 23:26 |
|
|
Na górę |
|
Tytuł: CP1 zawór obiegu smarowania Zamieszczono: 22 sty 2013, 01:10 |
|
Witam. Rozebrałem pompę od Scenica 1.9 DCI która padła po zatankowaniu kiepskiego paliwa. Wewnątrz jest pokryta rdzawym osadem i nie przechodzi paliwo od wlotu do sekcji tłoczących, nie przechodzi już przez ten pierwszy otwór który trafia między 2 duże oringi. Czy tam jest jakiś filtr szczelinowy który mógł się zapchać ? Jak ma działać zawór obiegu smarowania ? W pompie było juz grzebane i nie wiem czy ten zaworek jest poprawnie złożony.
Czytaj więcej : CP1 zawór obiegu smarowania | Odsłony : 4427 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Czy z tej pompy coś jeszcze będzie Zamieszczono: 10 paź 2012, 21:12 |
|
Witam kolegów.
Kupiłem używaną pompę CP1, wszystko miałobyć fajnie, mały przebieg z angola itd. Po założeniu na silnik okazało się że pompa wogóle nie podaje paliwa, na moje szczescie nie podpiąłem jej odrazu pod szynę CR tylko najpierw chciałem "przepłukać" pompę. Tak odrazu stwierdzilem brak paliwa, wykręciłem DRV i to co zobaczyłem odrazu mi się nie spodobało.
Jednak dopiero po zdjęciu głowiczki pokazał się prawdziwy dramat :o ...
Czytaj więcej : Czy z tej pompy coś jeszcze będzie | Odsłony : 24420 | Odpowiedzi : 21
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Oznaczenia pomp CR Zamieszczono: 09 paź 2012, 20:33 |
|
Czy ktoś z kolegów ma jakieś informacje dotyczące oznaczeń na pompach wys.ciś. Szczególnie chodzi mi o ciąg znaków występujących po oznaczeniu "CR/CP3S3/???/??-????" jakie znaczenie ma to dla całego układu?
Czytaj więcej : Oznaczenia pomp CR | Odsłony : 9285 | Odpowiedzi : 1
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Moment dokręcania a pęknięcie dekla Zamieszczono: 20 wrz 2012, 15:10 |
|
Witam Chodzi o pompę CP1. Jakim momentem dokręcić dekle na CP1 , zdażyło mi sie że pękł i stąd to pytanie.
Czytaj więcej : Moment dokręcania a pęknięcie dekla | Odsłony : 5920 | Odpowiedzi : 2
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Podmiana pompy CR na inną Zamieszczono: 19 sie 2012, 08:34 |
|
Witam kolegów. Poddaje swój pojazd tuningowi i mam kłopot taki że po podniesieniu cisnienia na szynie CR przy wysokich obrotach pompa potrafi zgubić cisnienie. Oglądając pompy po oznaczeniach trafiłem na identyczną jak moja ale z większym tłoczkiem co by zapewniło mi więcej paliwa a co za tym idzie brak gubienia cisnienia.
Problem jest taki że pompa idento jak moja tylko z wiekszym tłoczkiem jest strasznie droga, natomiast jest sporo modeli z tej rodziny ale odrobine ...
Czytaj więcej : Podmiana pompy CR na inną | Odsłony : 3465 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
|
Ostatni 10 aktywny temat
|