wtryskiwacze, pompy, komponenty, pytania, usterki, wątpliwości, regeneracja pomp itd….
Wiadomość |
Tytuł: Doblo multijet spadek mocy. Zamieszczono: 28 sie 2012, 12:17 |
|
Witam wszystkich. Mam wielki problem z moim Dolo 1,9 Multijet,mianowicie po dłuższej jeżdzie zapala się lampka chek ,następuje spadek mocy silnika. Na skanerze diagnostycznym namiętnie wywala błąd , regulator ciśnienia ,drugi obwód sterujący(kod bodajże 2294).Nadmienię ,że czujnik na listwie i pompie wtryskowej wymieniłem na nowe.Może Panowie macie jakieś sugestie? Jeszcze jedno,jeżeli jest chłodniej na polu,nie chodzi klima,problem rzadziej występuje.
Czytaj więcej : Doblo multijet spadek mocy. | Odsłony : 10034 | Odpowiedzi : 4
|
|
Na górę |
|
Tytuł: WADY I ZALETY SILNIKA 1.9JTD,1.3JTD Zamieszczono: 01 kwie 2012, 00:15 |
|
Wady i zalety silnika 1.9JTD , 1.3JTD.Bez wątpienia silnik 1.9 z wtryskiem common rail ugruntował pozycję Fiata wśród czołowych producentów nowoczesnych turbodiesli. Bez wątpienia silnik 1.9 z wtryskiem common rail ugruntował pozycję Fiata wśród czołowych producentów nowoczesnych turbodiesli. To udana konstrukcja – dość trwała i niedroga w naprawach
Z perspektywy ponad 20 lat można śmiało powiedzieć, że wkład Fiata w rozwój silników Diesla był ogromny. To właśnie włoski producent w 1986 r. zaprezentował pierwszy motor ...
Czytaj więcej : WADY I ZALETY SILNIKA 1.9JTD,1.3JTD | Odsłony : 15421 | Odpowiedzi : 1
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH FIAT IVECO 2,8 Zamieszczono: 06 lut 2012, 01:23 |
|
ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA 0281002500 FIAT IVECO 2.8 ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA LISTWY WTRYSKOWEJ FIAT IVECO RENAULT /CZUJNIK LISTWY WTRYSKOWEJ / CZUJNIK CIŚNIENIA COMMON RAIL / ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA
NUMERY KATALOGOWE:
OE /FIAT/: 9949317 OE /IVECO/: 42538165 / 504016314 OE /RENAULT/: 50 01 857 386 5001857386 BOSCH: 0281002500 EAN: 3165143212837 OZNACZENIE: CR/DRV FK/10S ZASTOSOWANIE:
FIAT · DUCATO (244) (04.2002 – 08.2006) – 2.8JTD
IVECO · TURBO DAILY – 2.8JTD
RENAULT
· MASTER / MASCOT – 2.8HDI ...
Czytaj więcej : Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH FIAT IVECO 2,8 | Odsłony : 10912 | Odpowiedzi : 1
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki Zamieszczono: 15 mar 2012, 22:09 |
|
W 1997 r. światło dzienne ujrzał motor 1.9 JTD (pierwsza jednostka z CR na świecie!), a niecałe 12 miesięcy później – silnik R5 2.4 JTD, zaprojektowany z myślą o topowych wersjach aut Fiata, Alfy Romeo i Lancii.
Konstruktorzy nie musieli się nawet zbytnio wysilać. Nowa jednostka bazowała na stosowanym już wcześniej pięciocylindrowym silniku 2.4 TD wyposażonym w komorę wstępną. Wersja CR oprócz nowego układu wtryskowego otrzymała inną głowicę (ale także z dwoma zaworami na cylinder) ...
Czytaj więcej : Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki | Odsłony : 8860 | Odpowiedzi : 1
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Czy silniki Fiata 1.9 JTD są dobre? Zamieszczono: 31 sty 2012, 00:06 |
|
Przymierzam się da zakupu Fiata Punto II właśnie z tym silnikiem common rail. I tu mam pytanko, czy to dobre silniki? Nie są awaryjne, a jeśli już to naprawy drogie? Miał ktoś z was styczność z tym silnikiem?
Czytaj więcej : Czy silniki Fiata 1.9 JTD są dobre? | Odsłony : 11408 | Odpowiedzi : 1
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała Zamieszczono: 04 gru 2011, 20:55 |
|
Witam. Mam mały problem ze swoim punciakiem .Obecnie moje punto jest powypadkowe:(((( ale silnik jest ok. Tylko że pompa paliwowa nie podaje paliwa do silnika.czy wie może ktoś coś więcej na ten temat.Dlaczego tak się dzieje czy jest może jakaś blokada czy coś. Proszę o pomoc.z góry wielkie dzięki
Czytaj więcej : Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała | Odsłony : 8933 | Odpowiedzi : 2
|
|
Na górę |
|
|
Ostatni 10 aktywny temat
|