wtryskiwacze, pompy, komponenty, pytania, usterki, wątpliwości, regeneracja pomp itd….
Wiadomość |
Tytuł: Gdzie dostana koncowke wtrysku do Rovera75CDT 0 445 110 030 Zamieszczono: 18 mar 2014, 00:27 |
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Rover 75 zmiana końcówki wtrysku - jaka silą przykręcić? Zamieszczono: 11 mar 2014, 08:38 |
|
Witam Szukam wszelkich danych na temat wtryskiwaczy boscha 0 445 110 030. Występują one w roverach 75 cdt/cdti Głównie chodzi mi o info jakim momentem powinno sie przykręcić końcówkę rozpylacza i górną cewkę. Mam 4 stare wtryski i chciałem coś jeszcze na nich podziałać, bo obecne tez cos juz zaczynają szwankować. Korekty 2 wtrysków wąchają sie od 1-2, a na zimnym nawet 3,5
Czytaj więcej : Rover 75 zmiana końcówki wtrysku - jaka silą przykręcić? | Odsłony : 10544 | Odpowiedzi : 9
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Duże wycieki na pompie wysokiego ciśnienia w 2.0 CDT Zamieszczono: 23 kwie 2013, 15:18 |
|
Witajcie, zauważyłem jakiś czas temu niewielkie wycieki z pompy (Bosch). Nie wiem w jakim stopniu ta usterka ma być szkodliwa, czy mogę takim samochodem dalej jeździć czy muszę jednak go zostawić w warsztacie?
Czytaj więcej : Duże wycieki na pompie wysokiego ciśnienia w 2.0 CDT | Odsłony : 8305 | Odpowiedzi : 2
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Rover common rail 2.0 CDT oraz CDTi silnik Zamieszczono: 06 maja 2012, 22:01 |
|
Jak sprawdzają się silniki Rover-kach 2.0 CDT oraz CDTi - produkowane przez BMW, 16-zaworowe z zasilaniem Common-Rail. Słabszy silnik CDT (116 KM) to ponoć wersja zdławiona (programowo przez komputer) wersja CDTi (131KM)czy to już gony silnik w tym aucie?
Czytaj więcej : Rover common rail 2.0 CDT oraz CDTi silnik | Odsłony : 9303 | Odpowiedzi : 2
|
|
Na górę |
|
|
Ostatni 10 aktywny temat
|