Dzisiaj jest 29 mar 2024, 03:00



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Mapa strony VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków » Forum : VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

wtryskiwacze, pompy, komponenty, pytania, usterki, wątpliwości regeneracja pomp itd….

Wiadomość
 Tytuł: S80 D5 Spadek mocy po regeneracji wtrysków, wysokie korekty
PostZamieszczono: 04 gru 2021, 19:11 
Witam
Przy okazji wymiany SWIRL w s80 d5 185ps, wtryski zostały oddane do sprawdzenia, ponieważ auto paliło paliwa ponad normę. Okazało się, że są w dobrym stanie, ale zakład zaleca pełną regeneracje, ze względu na to, że nie da gwarancji ile auto pojeździ na starych. Zgodziłem się na wykonanie regeneracji (maszyna magneti marelli CRU 2R), po tym zabiegu auto ma mniejszą moc. Autko wróciło do mechanika, po sprawdzeniu korekt okazało się, że wyniki są gorsze ...

Czytaj więcej : S80 D5 Spadek mocy po regeneracji wtrysków, wysokie korekty | Odsłony : 2615 | Odpowiedzi : 4

Na górę
 Tytuł: [Ciężarowy] Volvo FL280 D7E - odpalanie po zmianie pomp.
PostZamieszczono: 13 lut 2020, 21:49 
Szanowni Państwo,

Mam ogromny problem z uruchomieniem silnika w samochodzie ciężarowym Volvo FL 280 z silnikiem D7E (2007) po regeneracji sekcyjnych pomp wysokiego ciśnienia Bosch 0 414 693 006.

Pompy nie tłoczą wcale paliwa w stronę listwy.
Filtr paliwa uzupełnił się ropą, z filtra do pomp paliwo dochodzi natomiast z pomp już dalej nie. Męczyłem go ponad godzinę i nawet próbowałem go wzbudzić plakiem.
Czy te pompy wysokiego ciśnienia muszą być zasilane paliwem pod ciśnieniem ...

Czytaj więcej : [Ciężarowy] Volvo FL280 D7E - odpalanie po zmianie pomp. | Odsłony : 5436 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: VOLVO C30 - sprawdzenie i regeneracja wtryskiwaczy
PostZamieszczono: 16 lip 2019, 15:18 
cześć, szukam warsztatu, który sprawdzi dobrze i ewentualnie zregeneruje/ wymieni wtryskiwacze. Komputer wyrzuca błędy: P02CF, P02CD, P00D1 - cylinder 2, 1 i 3 i komunikat: wartość adaptacyjna przesunięcia dawki wtryskiwacza paliwa na poziomie wartości maks
Oprócz tego, czasami w trakcie przyśpieszania i wysprzęgleniu przed redukcją łapie nierówny tryb pracy i wibracje, po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu jest ok.
Podpowiecie gdzie się udać w Warszawie?

Czytaj więcej : VOLVO C30 - sprawdzenie i regeneracja wtryskiwaczy | Odsłony : 5594 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: volvo v70 ciezko pali po remoncie silnika
PostZamieszczono: 27 mar 2017, 16:09 
witam. Jak w temacie. silnik przeszedl wymiane uszczelki jak i piercieni na tlokach powod.
gdy auto zapalilo to doslownie szczekalo dmuchalo w filtr powietrza... nagar na zaworach trudny do usuniecia jak i w egr...
po calej naprawie odpowietrzeniu ukladu i odpaleniu auta wszystko ucichlo chodzi jak nowy pzez jeden dzien...

Na drugi dzien chcemy zapalic auto i tu pies pogrzebany kreci sie jakis czas az zalapie zgasi sie na 5 sekund i to samo za ...

Czytaj więcej : volvo v70 ciezko pali po remoncie silnika | Odsłony : 7018 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: volvo v50 2,0d po usunieciu fapa ciezko pali kopci na bialo
PostZamieszczono: 29 maja 2014, 17:11 
witam mam taki problem z moim volvem v50 2,0d 136km 2006r po usunieciu fapa bylo ok przez ok 100km poziniej wywalilo mi uszczelke pod glowica oraz rozwalilo turbine uszczelke oraz turbine zrobil mi mechanik ktory usuwal fapa i od tamtego momentu auto ciezko pali a jak juz sie uda odpalic to dopuki jest zimny silnik kopci niesamowcie na bialo juz nie wiem co robic ten mechanik twierdzil caly czas ze to wina wtryskow ale oddalem ...

Czytaj więcej : volvo v50 2,0d po usunieciu fapa ciezko pali kopci na bialo | Odsłony : 8810 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: V40 1.9 DCI Błąd ciśnienia paliwa na magistrali
PostZamieszczono: 22 kwie 2014, 20:31 
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum i administratorów.

Silnik Renault F9K 116KM 2002r.

Otóż sprawa tego typu wywala mi błąd w komputerze:

Błąd Ciśnienia Paliwa na Magistrali objawia się to tym że jadąc samochodem ze stałą prędkością jest ok w momencie gwałtownego przyspieszenia auto odcina. Zjechałem na pobocze odpaliłem i auto chodziło normalnie. Zjawisku temu towarzyszy zmiana poziomu paliwa na desce rozdzielczej. Przykładowo jest full odetnie go i jest np. 3/4 potem znowu go odetnie i ...

Czytaj więcej : V40 1.9 DCI Błąd ciśnienia paliwa na magistrali | Odsłony : 11056 | Odpowiedzi : 6

Na górę
 Tytuł: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!!
PostZamieszczono: 04 wrz 2012, 22:13 
Witam Panowie !!!!!!!!!

Pacjent

Volvo S60 D5 2005 rok 163 KM . Przebieg 230 tyś

Problem jak w temacie czy ciepły czy zimny ciężko pali .
Sprawdzone było :
- Wtryski - oki
- pompa wysokiego ciśnienia - oki
- filtr paliwa nowy
- regulator ciśnienia w pompie podmieniany - żadnej zmiany

Została elektryczna pompka paliwa w zbiorniku - do sprawdzenia ale rok temu zakładana była nowa w ASO Volvo .

Zastanawiam się jeszcze nad ...

Czytaj więcej : VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!! | Odsłony : 24564 | Odpowiedzi : 6

Na górę
 Tytuł: VOLVO V50 2,0D PRZYBYWANIE OLEJU W SILNIKU
PostZamieszczono: 12 sie 2012, 11:36 
Jak w temacie .
Wiem że V50 jest na siemensie i umieszczenie tego tematu w common reil boscha to jest pomyłka . Ale sedno problemu dotyczy też aut na boschu .

Oleju przybywa sporo , bo na 500 km napompuje ok. 1cm poza maxa .
Problem dotyczy DPFa - wypalanie filtra odbywa się poprzez zwiększenie dawek wtrysku , temperatura wypalania podnoszona jest poprzez dodatek który podaje do paliwa elektryczna pompka dodatku .
DPFa wymontowałem jest ...

Czytaj więcej : VOLVO V50 2,0D PRZYBYWANIE OLEJU W SILNIKU | Odsłony : 20909 | Odpowiedzi : 8

Na górę
 Tytuł: [xc90 2003] Błąd pompy wysokiego ciśnienia?
PostZamieszczono: 22 cze 2012, 08:15 
Witam tak jak w temacie gdy gaśnie mi samoistnie auto wywala błąd ECM 2503 Wg. vidy pokazuje że może być to pompa wysokiego ciśnienia. W opisie vidy jest napisane :


Code:
Zakres pomiarowy 0-2,000,000 hPa.Wyświetla ciśnienie w szynie. Ciśnienie musi być około 350.000 hPa na biegu jałowym.Podczas uruchamiania silnika (cranking) i minimalne ciśnienie z 200,000 hPa musi być osiągnięta


U mnie na schemacie graficznym wygląda to tak :
Wykres pokazuje ciśnienie względem obrotów.
Na zdj. widać ...

Czytaj więcej : [xc90 2003] Błąd pompy wysokiego ciśnienia? | Odsłony : 13450 | Odpowiedzi : 0

Na górę

Ostatni 10 aktywny temat


FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Stilo jtd - dziwny problem
Wyświetl najnowszy post

HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Honda Accord 2.2 diesel
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Najnowszy silnik Hondy Accord 2.2 i-DTEC w praktyce
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Serwis ukladow common
Wyświetl najnowszy post

ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Wyjątkowe kasyno w Polsce dla wszystkich graczy
Wyświetl najnowszy post

POMPY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Pompa Delphi DFP6
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 3005 | Liczba tematów: 1010 | Liczba użytkowników: 843




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group