Dzisiaj jest 29 mar 2024, 18:52



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla POMPOWTRYSKIWACZE REGENERACJA NAPRAWA SAMOCHODY CIĘŻAROWE I DOSTAWCZE

Mapa strony POMPOWTRYSKIWACZE REGENERACJA NAPRAWA SAMOCHODY CIĘŻAROWE I DOSTAWCZE » Forum : POMPOWTRYSKIWACZE REGENERACJA NAPRAWA SAMOCHODY CIĘŻAROWE I DOSTAWCZE

Informacje, pytania,sugestie, problemy związane z regeneracją naprawą pompowtryskiwaczy itd.....

Wiadomość
 Tytuł: Jakie problemy - Volvo FH 12 pompowtryskiwacze w pigółce
PostZamieszczono: 22 cze 2013, 14:13 
Jeżeli masz problemy z Volvo FH12 musisz mieć informacje jak ten system działa jak go diagnozować, testować i zapobiegać usterkom i uszkodzeniom - zapobiegaj niepotrzebnym kosztom naprawy wtrysków.

Układy wtryskowe z pompowtryskiwaczami Lucas-Delphi samochodów użytkowych.
Na rynku europejskim, pierwszymi pojazdami użytkowymi wyposażonymi w silniki z pompowtryskiwaczami, było Volvo FH12, a wkrótce potem Scania oraz Iveco.
W takim układzie wtryskowym, paliwo przetłaczane jest przez pompę zębatą ze zbiornika paliwa pod ciśnieniem rzędu 0.50 MPa do głowicy ...

Czytaj więcej : Jakie problemy - Volvo FH 12 pompowtryskiwacze w pigółce | Odsłony : 19616 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Popowtryskiwacze-czujniki, zawory, nastawniki - działanie
PostZamieszczono: 22 cze 2013, 13:47 
Układ wtryskowy z pompowtryskiwaczami w pojazdach samochodowych.
Zasilanie paliwem.
Tłoczenie paliwa w układzie niskiego ciśnienia jest realizowane za pomocą dwustopniowej elektrycznej pompie rolkowej. W pierwszym stopniu paliwo tłoczone jest pod niskim ciśnienie poprzez filtr. Oczyszczone paliwo jest dostarczane przewodem z powrotem do układu wysokiego ciśnienia pompy, która następnie tłoczy je pod ciśnieniem 0,4 MPa do głowicy silnika. W głowicy silnika zamontowany jest regulator ciśnienia, który przy ciśnieniu wyższym od 0,4 MPa łączy się z przewodem ...

Czytaj więcej : Popowtryskiwacze-czujniki, zawory, nastawniki - działanie | Odsłony : 8868 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Jak przebiega i wygląda prawidłowy montaż pompowtryskiwacza
PostZamieszczono: 22 cze 2013, 13:38 
Prawidłowy przebieg montażu pompowtryskiwacza daje gwarancje prawidłowego działania

Montaż pompowtryskiwaczy.
Przed rozpoczęciem montażu pompowtryskiwaczy, należy wymienić wszystkie pierścienie uszczelniające. Podczas samego montażu, by uniknąć uszkodzenia tych uszczelnień, stosuje się specjalne tulejki montażowe.
Montaż pompowtryskiwacza w głowicy z dwoma zaworami na cylinder wymaga odpowiedniego ustawienia zanim rozpocznie się dokręcanie śrub mocujących. Producenci wymagają użycia do tego celu suwmiarki.
http://www.tdi-tuning.pl/tools/wym.pomp ... wianie.jpg
Przy ustawianiu pompowtryskiwaczy umiejętność dokładnego posługiwania się suwmiarką stanie ...

Czytaj więcej : Jak przebiega i wygląda prawidłowy montaż pompowtryskiwacza | Odsłony : 16032 | Odpowiedzi : 3

Na górę
 Tytuł: Problemy jakie mamy z elektryką i sterowaniem pompowtrysku.
PostZamieszczono: 22 cze 2013, 13:33 
Badanie pomiary elektryczne, sterowanie pompowtryskiwacza samochodu osobowego lub ciezarowego
Sprawdzanie obwodu elektrycznego pompowtryskiwaczy.

W celu sprawdzenia obwodu elektrycznego pompowtryskiwacza, wystarczy skorzystać z zacisku prądowego, podłączając go do pompowtryskiwacza. Dla silnika nagrzanego, prąd przyciągania powinien zmniejszyć się do 18 A. Jeśli prąd przyciągania jest znacznie mniejszy od 18 A, należy sprawdzić rezystancję przewodu elektrycznego sterowania danego pompowtryskiwacza oraz wykonać pomiar rezystancji cewki elektromagnesu. Pompowtryskiwacze wyposażone w element piezoelektryczny wykazują typowe dla tych elementów przebiegi prądowe. Również ...

Czytaj więcej : Problemy jakie mamy z elektryką i sterowaniem pompowtrysku. | Odsłony : 8331 | Odpowiedzi : 0

Na górę

Ostatni 10 aktywny temat


FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Stilo jtd - dziwny problem
Wyświetl najnowszy post

HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Honda Accord 2.2 diesel
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Najnowszy silnik Hondy Accord 2.2 i-DTEC w praktyce
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Serwis ukladow common
Wyświetl najnowszy post

ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Wyjątkowe kasyno w Polsce dla wszystkich graczy
Wyświetl najnowszy post

POMPY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Pompa Delphi DFP6
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 3005 | Liczba tematów: 1010 | Liczba użytkowników: 843




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group