Dzisiaj jest 08 maja 2024, 18:23



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla CommonRailForum.pl - wtryskiwacze, pompy, komponenty.

Mapa strony CommonRailForum.pl - wtryskiwacze, pompy, komponenty. » Forum : CommonRailForum.pl - wtryskiwacze, pompy, komponenty.

Forum dotyczące układu Common Rail. Znajdziecie tutaj Państwo szereg informacji na temat wtryskiwaczy, pomp wtryskowych i komponentów.

 [ Liczba tematów: 1066 Przejdź na stronę 1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 107

Wiadomość
 Tytuł: Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH FIAT IVECO 2,8
PostZamieszczono: 06 lut 2012, 01:23 
ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA 0281002500 FIAT IVECO 2.8
ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA LISTWY WTRYSKOWEJ FIAT IVECO RENAULT
/CZUJNIK LISTWY WTRYSKOWEJ / CZUJNIK CIŚNIENIA COMMON RAIL / ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA
Obrazek

NUMERY KATALOGOWE:

OE /FIAT/: 9949317
OE /IVECO/: 42538165 / 504016314
OE /RENAULT/: 50 01 857 386 5001857386
BOSCH: 0281002500
EAN: 3165143212837
OZNACZENIE: CR/DRV FK/10S
ZASTOSOWANIE:

FIAT
· DUCATO (244) (04.2002 – 08.2006) – 2.8JTD

IVECO
· TURBO DAILY – 2.8JTD

RENAULT

· MASTER / MASCOT – 2.8HDI ...

Czytaj więcej : Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH FIAT IVECO 2,8 | Odsłony : 10913 | Odpowiedzi : 1 | Forum : FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 Tytuł: Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH CITROEN, PEUGEOT
PostZamieszczono: 06 lut 2012, 01:08 
ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA LISTWY WTRYSKOWEJ - PEUGEOT, CITROEN - HDI
/CZUJNIK LISTWY WTRYSKOWEJ / CZUJNIK CIŚNIENIA COMMON RAIL / ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA
Obrazek

NUMERY KATALOGOWE:

OE /PEUGEOT/: 1399 25 / 139925 / 1933 25 / 193325
OE /CITROEN/: 1399 25 / 139925 / 1933 25 / 193325
OE /SUZUKI/: 15610 67G00 / 1561067G00
BOSCH: 0281002493 zastąpiony: 0281002872
EAN: 3165143183670
UŻYTKOWE: CR/DRV F W/10 S

ZASTOSOWANIE:
CITROEN

BERLINGO (12.1999 – 11.2002) - 2.0HDI,
C5 (03.2001 – ...

Czytaj więcej : Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH CITROEN, PEUGEOT | Odsłony : 10426 | Odpowiedzi : 2 | Forum : CITROEN common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 Tytuł: Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH FIAT ALFA LANCIA
PostZamieszczono: 06 lut 2012, 00:57 
ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA LISTWY WTRYSKOWEJ - ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA
/CZUJNIK LISTWY WTRYSKOWEJ / CZUJNIK CIŚNIENIA COMMON RAIL / ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA /
Obrazek

NUMERY KATALOGOWE:

OE /FIAT/: 60816659 71718445
BOSCH: 0281002488
EAN: 3165143195864
UŻYTKOWE: CR/DRV F K/10S

ZASTOSOWANIE:
ALFA ROMEO

145 (930) (02.1999 – 12.2000) – 1.9JTD,
146 (930) (05.1998 – 01.2001) – 1.9TD, 1.9JTD
147 (937) (04.2001 – 10.2006) - 1.9JTD, 1.9JTD 16V
156, Sportwagon (932) (09.1997 – 09.2005) - 1.9JTD, 1.9JTD 16V, ...

Czytaj więcej : Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH FIAT ALFA LANCIA | Odsłony : 43766 | Odpowiedzi : 19 | Forum : ALFA ROMEO common rail - Regeneracja wtryskiwaczy / Naprawa wtrysków

Na górę
 Tytuł: Silniki z systemem Common Rail
PostZamieszczono: 06 lut 2012, 00:22 
Szeroko nagłośniona technologia Common Rail pozwala na zmniejszenie emisji spalin i hałasu w silnikach wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim.

Minęła dekada, od kiedy w silnikach wysokoprężnych montowanych w samochodach osobowych zaczęto stosować systemy Common Rail.
Obrazek

Po raz pierwszy Common Rail, którego producentem jest Bosch, wykorzystano w Alfie Romeo 156 JTD i Mercedesie-Benz C 220 CDI. Common Rail to system oparty na wspólnej listwie wtrysku, w której ciśnienie jest niezależne od obrotów silnika i regulowane w ...

Czytaj więcej : Silniki z systemem Common Rail | Odsłony : 2239 | Odpowiedzi : 0 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: BMW 330d M57N, cykające wtryskiwacze CR
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 13:47 
Witam

mam pewien problem z BMW E46 330d (silnik M57N 204KM, wtryskiwacze Bosch 0445 110 131). otóż cyka mi najprawdopodobniej jeden lub więcej wtryskiwaczy CR. cykanie to można zaobserwować na dwa sposoby:

1) z podniesioną maską na biegu jałowym, nagrałem filmik który to obrazuje: http://www.youtube.com/watch?v=xZMSjz1K93o
2) podczas jazdy pod obciążeniem (głębokie wciśnięcie pedału gazu), między 1500 a 2500 obr/min słychać podobny dźwięk w kabinie

zrobiłem też "test z przedłużką" przyłożoną z jednej strony do ucha ...

Czytaj więcej : BMW 330d M57N, cykające wtryskiwacze CR | Odsłony : 13456 | Odpowiedzi : 1 | Forum : BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 Tytuł: Wtryskiwacze CR, korekcje i zamianka kolejności IMA KODY
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 13:26 
O ile dobrze mi wiadomo, suma wszystkich korekcji czasu otwarcia/dawek w mm3 bądz innej jednostce, ma wynosić 0 (zliczając każdy cylinder).
Skąd sterownik silnika wie jaką korekcję narzucić na dany cylinder/wtryskiwacz.
Dedukuje, że w zasadzie korekcja może być zależna od histerezy fabrycznej danego wtryskiwacza ale także uszczelki pod czapką, uszczelki pod wtryskiwaczem czy pierścieni tłokowych?
Czy zamiana miejscami wtryskiwaczy sugerowana przez fabryczne różne książki w odpowiedniej kolejności pomiędzy cylindrami, ma swój związek z kolejnością zapłonu, ...

Czytaj więcej : Wtryskiwacze CR, korekcje i zamianka kolejności IMA KODY | Odsłony : 3087 | Odpowiedzi : 2 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: Dlaczego Common Rail ,a nie pompowtryski w VW
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 02:35 
Od chwili zaprezentowania silnika 2.0 TDI wyposażonego w zasobnikowy układ wtryskowy (Common Rail) zaczęły się dyskusje na temat wyższości pomowtryskiwaczy nad Common Rail lub odwrotnie. Brukowe portale (i fora) publikowały herezje głoszące, że pompowtryskiwacze to był wielki błąd VW i, że ten stracił bezsensownie 10 lat badań. Prawda jest jednak zawsze odrobinę inna od szumu medialnego...

Kto zabił pompowtryskiwacze? Ekolodzy!
Z budowy pompowtryskiwacza sterowanego elektronicznie (mechanicznie też) wynika ważne ograniczenie pod względem sterowania wtryskiem. Jak ...

Czytaj więcej : Dlaczego Common Rail ,a nie pompowtryski w VW | Odsłony : 14465 | Odpowiedzi : 0 | Forum : VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 Tytuł: Pompowtryskiwacze - diagnostyka , uszkodzenia
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 02:24 
Pompowtryskiwacz jest jednym z trwalszych elementów układu zasilania. Elementem najbardziej narażonym na zużycie jest końcówka rozpylacza, z uwagi na kontakt z gorącymi spalinami. W czasie eksploatacji rozpylacz traci szczelność, obniża się ciśnienie jego otwarcia oraz dochodzi do rozkalibrowania otworków wylotowych. Inne przypadki uszkodzeń to utrata szczelności sekcji tłoczącej, awaria zaworu elektromagnetycznego, pęknięcie sprężyny, czy zabrudzenie filtra na zasilaniu pompowtryskiwacza.

Uszkodzenie pompowtryskiwacza może przejawiać się zwiększonym zużyciem paliwa, gorszymi osiągami, nierównomiernością biegu jałowego, trudno¬ściami z rozruchem ...

Czytaj więcej : Pompowtryskiwacze - diagnostyka , uszkodzenia | Odsłony : 9101 | Odpowiedzi : 0 | Forum : POMPOWTRYSKIWACZE REGENERACJA NAPRAWA SAMOCHODY OSOSBOWE

Na górę
 Tytuł: Koniec pompowtryskiwaczy w VW wchodzi Common Rail
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 02:07 
Zapowiadana od dawna przez ekspertów chwila nadeszła. Koncern Volkswagena wprowadzając pierwszy z nowej gamy silników wysokoprężnych, dokonał epokowej zmiany.

Pompowtryskiwacze do lamusa Stosowana do budowy silników Diesla i prężnie rozwijana technologia zasilania paliwem za pomocą pompowtryskiwaczy, znika z silników samochodów osobowych. Walka pomiędzy TDI a systemem Common Rail była wyrównana, momentami zaznaczała się nawet przewaga systemu niemieckiego producenta. Ostatecznie, wobec niewielkich rezerw drzemiących w tym rozwiązaniu, firma zdecydowała się na pójście ścieżką, którą z powodzeniem ...

Czytaj więcej : Koniec pompowtryskiwaczy w VW wchodzi Common Rail | Odsłony : 10948 | Odpowiedzi : 1 | Forum : VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 Tytuł: Common Rail a pompowtryskiwacze
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 01:53 
W nowoczesnych silnikach wysokoprężnych stosowane są dwa podstawowe, wysokociśnieniowe sposoby bezpośredniego wtrysku paliwa. Są to: układ common rail oraz system oparty na pompowtryskiwaczach. Który jest lepszy?
Wysokie ciśnienie wtrysku ma podstawowy wpływ na idealne rozpylenie paliwa w cylindrze oraz dokładne jego wymieszanie z powietrzem, co poprawia parametry procesu spalania w silniku. A lepsze spalanie to większa moc, mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja szkodliwych substancji w spalinach. Są to podstawowe czynniki, które decydują o tym, ...

Czytaj więcej : Common Rail a pompowtryskiwacze | Odsłony : 1217 | Odpowiedzi : 0 | Forum : RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Na górę
 [ Liczba tematów: 1066 Przejdź na stronę 1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 107


Ostatni 10 aktywny temat


RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów Dodatek do paliwa ropy oleju napędowego PORADY Co wlać???
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Zima i zatkany filtr paliwa – objawy
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Czy w zimie kolor Oleju Napędowego może się zmienić?
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Olej napędowy – co robić aby nie “zamarzł”?
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Ciężki zimowy rozruch silnika – analiza i proste rady
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Common Rail w autobusach
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów Innowacje Common Rail
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Co to jest common rail?
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Czujnik, czujniki w układzie Common Rail 2
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Silniki wysokoprężne z COMMON RAIL krótka charakterystyka
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 3073 | Liczba tematów: 1069 | Liczba użytkowników: 845




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group