Forum dotyczące układu Common Rail. Znajdziecie tutaj Państwo szereg informacji na temat wtryskiwaczy, pomp wtryskowych i komponentów.
Wiadomość |
Tytuł: Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH MERCEDES Zamieszczono: 06 lut 2012, 01:28 |
|
ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA 0281002698 MERCEDES C E KLASA ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA LISTWY WTRYSKOWEJ - MERCEDES CDI /CZUJNIK LISTWY WTRYSKOWEJ / CZUJNIK CIŚNIENIA COMMON RAIL / ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA
NUMERY KATALOGOWE:
OE /MERCEDES/: A 611 078 05 49 6110780549 BOSCH: 0281002698 EAN: 3165143802373 UŻYTKOWE: CR/DRV F AK/10 S
ZASTOSOWANIE: MERCEDES
C KLASA (W202 / S202 / W203 / S203 / CL203) (09.1997 – …) – C200, C220, C270, C30 AMG, CLK (C209) (10.2002 – …) ...
Czytaj więcej : Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH MERCEDES | Odsłony : 7993 | Odpowiedzi : 2 | Forum : MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH FIAT IVECO 2,8 Zamieszczono: 06 lut 2012, 01:23 |
|
ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA 0281002500 FIAT IVECO 2.8 ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA LISTWY WTRYSKOWEJ FIAT IVECO RENAULT /CZUJNIK LISTWY WTRYSKOWEJ / CZUJNIK CIŚNIENIA COMMON RAIL / ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA
NUMERY KATALOGOWE:
OE /FIAT/: 9949317 OE /IVECO/: 42538165 / 504016314 OE /RENAULT/: 50 01 857 386 5001857386 BOSCH: 0281002500 EAN: 3165143212837 OZNACZENIE: CR/DRV FK/10S ZASTOSOWANIE:
FIAT · DUCATO (244) (04.2002 – 08.2006) – 2.8JTD
IVECO · TURBO DAILY – 2.8JTD
RENAULT
· MASTER / MASCOT – 2.8HDI ...
Czytaj więcej : Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH FIAT IVECO 2,8 | Odsłony : 10917 | Odpowiedzi : 1 | Forum : FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH CITROEN, PEUGEOT Zamieszczono: 06 lut 2012, 01:08 |
|
ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA LISTWY WTRYSKOWEJ - PEUGEOT, CITROEN - HDI /CZUJNIK LISTWY WTRYSKOWEJ / CZUJNIK CIŚNIENIA COMMON RAIL / ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA
NUMERY KATALOGOWE:
OE /PEUGEOT/: 1399 25 / 139925 / 1933 25 / 193325 OE /CITROEN/: 1399 25 / 139925 / 1933 25 / 193325 OE /SUZUKI/: 15610 67G00 / 1561067G00 BOSCH: 0281002493 zastąpiony: 0281002872 EAN: 3165143183670 UŻYTKOWE: CR/DRV F W/10 S
ZASTOSOWANIE: CITROEN
BERLINGO (12.1999 – 11.2002) - 2.0HDI, C5 (03.2001 – ...
Czytaj więcej : Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH CITROEN, PEUGEOT | Odsłony : 10428 | Odpowiedzi : 2 | Forum : CITROEN common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH FIAT ALFA LANCIA Zamieszczono: 06 lut 2012, 00:57 |
|
ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA LISTWY WTRYSKOWEJ - ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA /CZUJNIK LISTWY WTRYSKOWEJ / CZUJNIK CIŚNIENIA COMMON RAIL / ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA /
NUMERY KATALOGOWE:
OE /FIAT/: 60816659 71718445 BOSCH: 0281002488 EAN: 3165143195864 UŻYTKOWE: CR/DRV F K/10S
ZASTOSOWANIE: ALFA ROMEO
145 (930) (02.1999 – 12.2000) – 1.9JTD, 146 (930) (05.1998 – 01.2001) – 1.9TD, 1.9JTD 147 (937) (04.2001 – 10.2006) - 1.9JTD, 1.9JTD 16V 156, Sportwagon (932) (09.1997 – 09.2005) - 1.9JTD, 1.9JTD 16V, ...
Czytaj więcej : Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH FIAT ALFA LANCIA | Odsłony : 43778 | Odpowiedzi : 19 | Forum : ALFA ROMEO common rail - Regeneracja wtryskiwaczy / Naprawa wtrysków
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Silniki z systemem Common Rail Zamieszczono: 06 lut 2012, 00:22 |
|
Szeroko nagłośniona technologia Common Rail pozwala na zmniejszenie emisji spalin i hałasu w silnikach wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim.
Minęła dekada, od kiedy w silnikach wysokoprężnych montowanych w samochodach osobowych zaczęto stosować systemy Common Rail.
Po raz pierwszy Common Rail, którego producentem jest Bosch, wykorzystano w Alfie Romeo 156 JTD i Mercedesie-Benz C 220 CDI. Common Rail to system oparty na wspólnej listwie wtrysku, w której ciśnienie jest niezależne od obrotów silnika i regulowane w ...
Czytaj więcej : Silniki z systemem Common Rail | Odsłony : 2239 | Odpowiedzi : 0 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja
|
|
Na górę |
|
Tytuł: BMW 330d M57N, cykające wtryskiwacze CR Zamieszczono: 05 lut 2012, 13:47 |
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Wtryskiwacze CR, korekcje i zamianka kolejności IMA KODY Zamieszczono: 05 lut 2012, 13:26 |
|
O ile dobrze mi wiadomo, suma wszystkich korekcji czasu otwarcia/dawek w mm3 bądz innej jednostce, ma wynosić 0 (zliczając każdy cylinder). Skąd sterownik silnika wie jaką korekcję narzucić na dany cylinder/wtryskiwacz. Dedukuje, że w zasadzie korekcja może być zależna od histerezy fabrycznej danego wtryskiwacza ale także uszczelki pod czapką, uszczelki pod wtryskiwaczem czy pierścieni tłokowych? Czy zamiana miejscami wtryskiwaczy sugerowana przez fabryczne różne książki w odpowiedniej kolejności pomiędzy cylindrami, ma swój związek z kolejnością zapłonu, ...
Czytaj więcej : Wtryskiwacze CR, korekcje i zamianka kolejności IMA KODY | Odsłony : 3087 | Odpowiedzi : 2 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Dlaczego Common Rail ,a nie pompowtryski w VW Zamieszczono: 05 lut 2012, 02:35 |
|
Od chwili zaprezentowania silnika 2.0 TDI wyposażonego w zasobnikowy układ wtryskowy (Common Rail) zaczęły się dyskusje na temat wyższości pomowtryskiwaczy nad Common Rail lub odwrotnie. Brukowe portale (i fora) publikowały herezje głoszące, że pompowtryskiwacze to był wielki błąd VW i, że ten stracił bezsensownie 10 lat badań. Prawda jest jednak zawsze odrobinę inna od szumu medialnego...
Kto zabił pompowtryskiwacze? Ekolodzy! Z budowy pompowtryskiwacza sterowanego elektronicznie (mechanicznie też) wynika ważne ograniczenie pod względem sterowania wtryskiem. Jak ...
Czytaj więcej : Dlaczego Common Rail ,a nie pompowtryski w VW | Odsłony : 14467 | Odpowiedzi : 0 | Forum : VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Pompowtryskiwacze - diagnostyka , uszkodzenia Zamieszczono: 05 lut 2012, 02:24 |
|
Pompowtryskiwacz jest jednym z trwalszych elementów układu zasilania. Elementem najbardziej narażonym na zużycie jest końcówka rozpylacza, z uwagi na kontakt z gorącymi spalinami. W czasie eksploatacji rozpylacz traci szczelność, obniża się ciśnienie jego otwarcia oraz dochodzi do rozkalibrowania otworków wylotowych. Inne przypadki uszkodzeń to utrata szczelności sekcji tłoczącej, awaria zaworu elektromagnetycznego, pęknięcie sprężyny, czy zabrudzenie filtra na zasilaniu pompowtryskiwacza.
Uszkodzenie pompowtryskiwacza może przejawiać się zwiększonym zużyciem paliwa, gorszymi osiągami, nierównomiernością biegu jałowego, trudno¬ściami z rozruchem ...
Czytaj więcej : Pompowtryskiwacze - diagnostyka , uszkodzenia | Odsłony : 9103 | Odpowiedzi : 0 | Forum : POMPOWTRYSKIWACZE REGENERACJA NAPRAWA SAMOCHODY OSOSBOWE
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Koniec pompowtryskiwaczy w VW wchodzi Common Rail Zamieszczono: 05 lut 2012, 02:07 |
|
Zapowiadana od dawna przez ekspertów chwila nadeszła. Koncern Volkswagena wprowadzając pierwszy z nowej gamy silników wysokoprężnych, dokonał epokowej zmiany.
Pompowtryskiwacze do lamusa Stosowana do budowy silników Diesla i prężnie rozwijana technologia zasilania paliwem za pomocą pompowtryskiwaczy, znika z silników samochodów osobowych. Walka pomiędzy TDI a systemem Common Rail była wyrównana, momentami zaznaczała się nawet przewaga systemu niemieckiego producenta. Ostatecznie, wobec niewielkich rezerw drzemiących w tym rozwiązaniu, firma zdecydowała się na pójście ścieżką, którą z powodzeniem ...
Czytaj więcej : Koniec pompowtryskiwaczy w VW wchodzi Common Rail | Odsłony : 10951 | Odpowiedzi : 1 | Forum : VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków
|
|
Na górę |
|
|
Ostatni 10 aktywny temat
|