Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 15:24



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla CommonRailForum.pl - wtryskiwacze, pompy, komponenty.

Mapa strony CommonRailForum.pl - wtryskiwacze, pompy, komponenty. » Forum : CommonRailForum.pl - wtryskiwacze, pompy, komponenty.

Forum dotyczące układu Common Rail. Znajdziecie tutaj Państwo szereg informacji na temat wtryskiwaczy, pomp wtryskowych i komponentów.

 [ Liczba tematów: 1063 Przejdź na stronę 1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 107

Wiadomość
 Tytuł: Silniki z systemem Common Rail
PostZamieszczono: 06 lut 2012, 00:22 
Szeroko nagłośniona technologia Common Rail pozwala na zmniejszenie emisji spalin i hałasu w silnikach wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim.

Minęła dekada, od kiedy w silnikach wysokoprężnych montowanych w samochodach osobowych zaczęto stosować systemy Common Rail.
Obrazek

Po raz pierwszy Common Rail, którego producentem jest Bosch, wykorzystano w Alfie Romeo 156 JTD i Mercedesie-Benz C 220 CDI. Common Rail to system oparty na wspólnej listwie wtrysku, w której ciśnienie jest niezależne od obrotów silnika i regulowane w ...

Czytaj więcej : Silniki z systemem Common Rail | Odsłony : 2231 | Odpowiedzi : 0 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: BMW 330d M57N, cykające wtryskiwacze CR
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 13:47 
Witam

mam pewien problem z BMW E46 330d (silnik M57N 204KM, wtryskiwacze Bosch 0445 110 131). otóż cyka mi najprawdopodobniej jeden lub więcej wtryskiwaczy CR. cykanie to można zaobserwować na dwa sposoby:

1) z podniesioną maską na biegu jałowym, nagrałem filmik który to obrazuje: http://www.youtube.com/watch?v=xZMSjz1K93o
2) podczas jazdy pod obciążeniem (głębokie wciśnięcie pedału gazu), między 1500 a 2500 obr/min słychać podobny dźwięk w kabinie

zrobiłem też "test z przedłużką" przyłożoną z jednej strony do ucha ...

Czytaj więcej : BMW 330d M57N, cykające wtryskiwacze CR | Odsłony : 13433 | Odpowiedzi : 1 | Forum : BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 Tytuł: Wtryskiwacze CR, korekcje i zamianka kolejności IMA KODY
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 13:26 
O ile dobrze mi wiadomo, suma wszystkich korekcji czasu otwarcia/dawek w mm3 bądz innej jednostce, ma wynosić 0 (zliczając każdy cylinder).
Skąd sterownik silnika wie jaką korekcję narzucić na dany cylinder/wtryskiwacz.
Dedukuje, że w zasadzie korekcja może być zależna od histerezy fabrycznej danego wtryskiwacza ale także uszczelki pod czapką, uszczelki pod wtryskiwaczem czy pierścieni tłokowych?
Czy zamiana miejscami wtryskiwaczy sugerowana przez fabryczne różne książki w odpowiedniej kolejności pomiędzy cylindrami, ma swój związek z kolejnością zapłonu, ...

Czytaj więcej : Wtryskiwacze CR, korekcje i zamianka kolejności IMA KODY | Odsłony : 3079 | Odpowiedzi : 2 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: Dlaczego Common Rail ,a nie pompowtryski w VW
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 02:35 
Od chwili zaprezentowania silnika 2.0 TDI wyposażonego w zasobnikowy układ wtryskowy (Common Rail) zaczęły się dyskusje na temat wyższości pomowtryskiwaczy nad Common Rail lub odwrotnie. Brukowe portale (i fora) publikowały herezje głoszące, że pompowtryskiwacze to był wielki błąd VW i, że ten stracił bezsensownie 10 lat badań. Prawda jest jednak zawsze odrobinę inna od szumu medialnego...

Kto zabił pompowtryskiwacze? Ekolodzy!
Z budowy pompowtryskiwacza sterowanego elektronicznie (mechanicznie też) wynika ważne ograniczenie pod względem sterowania wtryskiem. Jak ...

Czytaj więcej : Dlaczego Common Rail ,a nie pompowtryski w VW | Odsłony : 14450 | Odpowiedzi : 0 | Forum : VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 Tytuł: Pompowtryskiwacze - diagnostyka , uszkodzenia
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 02:24 
Pompowtryskiwacz jest jednym z trwalszych elementów układu zasilania. Elementem najbardziej narażonym na zużycie jest końcówka rozpylacza, z uwagi na kontakt z gorącymi spalinami. W czasie eksploatacji rozpylacz traci szczelność, obniża się ciśnienie jego otwarcia oraz dochodzi do rozkalibrowania otworków wylotowych. Inne przypadki uszkodzeń to utrata szczelności sekcji tłoczącej, awaria zaworu elektromagnetycznego, pęknięcie sprężyny, czy zabrudzenie filtra na zasilaniu pompowtryskiwacza.

Uszkodzenie pompowtryskiwacza może przejawiać się zwiększonym zużyciem paliwa, gorszymi osiągami, nierównomiernością biegu jałowego, trudno¬ściami z rozruchem ...

Czytaj więcej : Pompowtryskiwacze - diagnostyka , uszkodzenia | Odsłony : 9091 | Odpowiedzi : 0 | Forum : POMPOWTRYSKIWACZE REGENERACJA NAPRAWA SAMOCHODY OSOSBOWE

Na górę
 Tytuł: Koniec pompowtryskiwaczy w VW wchodzi Common Rail
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 02:07 
Zapowiadana od dawna przez ekspertów chwila nadeszła. Koncern Volkswagena wprowadzając pierwszy z nowej gamy silników wysokoprężnych, dokonał epokowej zmiany.

Pompowtryskiwacze do lamusa Stosowana do budowy silników Diesla i prężnie rozwijana technologia zasilania paliwem za pomocą pompowtryskiwaczy, znika z silników samochodów osobowych. Walka pomiędzy TDI a systemem Common Rail była wyrównana, momentami zaznaczała się nawet przewaga systemu niemieckiego producenta. Ostatecznie, wobec niewielkich rezerw drzemiących w tym rozwiązaniu, firma zdecydowała się na pójście ścieżką, którą z powodzeniem ...

Czytaj więcej : Koniec pompowtryskiwaczy w VW wchodzi Common Rail | Odsłony : 10935 | Odpowiedzi : 1 | Forum : VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 Tytuł: Common Rail a pompowtryskiwacze
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 01:53 
W nowoczesnych silnikach wysokoprężnych stosowane są dwa podstawowe, wysokociśnieniowe sposoby bezpośredniego wtrysku paliwa. Są to: układ common rail oraz system oparty na pompowtryskiwaczach. Który jest lepszy?
Wysokie ciśnienie wtrysku ma podstawowy wpływ na idealne rozpylenie paliwa w cylindrze oraz dokładne jego wymieszanie z powietrzem, co poprawia parametry procesu spalania w silniku. A lepsze spalanie to większa moc, mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja szkodliwych substancji w spalinach. Są to podstawowe czynniki, które decydują o tym, ...

Czytaj więcej : Common Rail a pompowtryskiwacze | Odsłony : 1212 | Odpowiedzi : 0 | Forum : RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Na górę
 Tytuł: Premium 420 dCi z silnikem Common Rail
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 01:47 
Ciągnik Renault z silnikiem common rail
Firma Renault V.I. wprowadziła na rynek nowy ciągnik do transportu dalekobieżnego - Premium 420 dCi. W nowym pojeździe, będącym uzupełnieniem gamy Premium wprowadzono kilka innowacji, z których najważniejszą jest 11-litrowy silnik Renault 420 dCi (direct Common Rail injection), ale także nowa skrzynia biegów ZF ze wspomaganiem, zwalniacz Intarder ze sterowaniem przy kierownicy
Firma Renault V.I. wprowadziła na rynek nowy ciągnik do transportu dalekobieżnego - Premium 420 dCi. W nowym ...

Czytaj więcej : Premium 420 dCi z silnikem Common Rail | Odsłony : 9416 | Odpowiedzi : 0 | Forum : RENAULT common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku

Na górę
 Tytuł: Renault Scenic 99-03 lepiej dCi czy dTi?
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 01:22 
Renault Scenic 99-03 lepiej dCi czy dTi?
Poradźcie który silnik lepiej wybrać i czym one się różnią, najlepiej jakieś parametry, awaryjność itp. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

Czytaj więcej : Renault Scenic 99-03 lepiej dCi czy dTi? | Odsłony : 3126 | Odpowiedzi : 2 | Forum : RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 Tytuł: silniki HDi common rail - przebiegi
PostZamieszczono: 04 lut 2012, 23:44 
pytanie przede wszystkim do posiadaczy aut z silnikiem HDi 1,6 i 2,0.
jak się sprawują po przebiegu rzędu 150-200k km.?

niby wiem, że najważniejszy jest stan techniczny auta niż cyferki na liczniku i rocznik, ale jednak jakaś bariera psychologiczna istnieje jeżeli jest możliwość zakupu ładnego samochodu z takim przebiegiem.

Czytaj więcej : silniki HDi common rail - przebiegi | Odsłony : 10654 | Odpowiedzi : 6 | Forum : PEUGEOT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 [ Liczba tematów: 1063 Przejdź na stronę 1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 107


Ostatni 10 aktywny temat


RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów Olej napędowy – co robić aby nie “zamarzł”?
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Ciężki zimowy rozruch silnika – analiza i proste rady
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Common Rail w autobusach
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Przepływomierz budowa działanie rodzaje
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów Innowacje Common Rail
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Co to jest common rail?
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Czujnik, czujniki w układzie Common Rail 2
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Silniki wysokoprężne z COMMON RAIL krótka charakterystyka
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Wtryskiwacz CR Bosch pomiary, sprawdzenie, diagnostyka
Wyświetl najnowszy post

KOMPONENTY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Czujnik położenia pedału 1,5 DCI działanie pomiary
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 3070 | Liczba tematów: 1066 | Liczba użytkowników: 844




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group