Dzisiaj jest 09 maja 2024, 20:22



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla CommonRailForum.pl - wtryskiwacze, pompy, komponenty.

Mapa strony CommonRailForum.pl - wtryskiwacze, pompy, komponenty. » Forum : CommonRailForum.pl - wtryskiwacze, pompy, komponenty.

Forum dotyczące układu Common Rail. Znajdziecie tutaj Państwo szereg informacji na temat wtryskiwaczy, pomp wtryskowych i komponentów.

 [ Liczba tematów: 1066 Przejdź na stronę 1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 107

Wiadomość
 Tytuł: Diagnostyka układu Common Rail jak powinna wyglądać...?
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 20:59 
Prawidłowa diagnoza układu Common Rail może skończyć się powodzeniem jedynie wtedy kiedy mechanik, diagnosta użyje narzędzi , urządzeń diagnostycznych w odpowiedni sposób. Mechanik diagnosta układów common rail powinien znać zasadę działania, budowę całego układu common rail bo tylko wtedy jest pewność , że jego diagnoza będzie trafna i precyzyjna. Nie prawidłowa diagnoza może kosztować właściciela samochodu nawet kilka tysięcy złotych i nadal nie załatwiony problem z uszkodzonym samochodem. Nawet jeżeli posiada się duże doświadczenie zawsze ...

Czytaj więcej : Diagnostyka układu Common Rail jak powinna wyglądać...? | Odsłony : 2062 | Odpowiedzi : 0 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: Korekta średniej dawki wtrysku w układzie common rail
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 02:44 
Ze względu na normy związane z ekologią czyli emisją spalin do atmosfery producenci samochodów wprowadzili dodatkowo korektę wartości dawki średniej. Do układu common rail wprowadzono szerokopasmową sondę lambda w układzie wydechowym silnika.W czasie obciążeń częściowych na podstawie odczytów z sondy lambda i przepływomierza powietrza odczytywana jest wartość i zapisywana w sterowniku silnika. Porównanie tych wartość z zadanymi wartościami w sterowniku silnika pozwala na prawidłowe działania systemu. Jeżeli sterownik silnika wykryje nieprawidłowości to mając do dyspozycji ...

Czytaj więcej : Korekta średniej dawki wtrysku w układzie common rail | Odsłony : 2000 | Odpowiedzi : 0 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: Regulacja biegu jałowego w układzie common rail
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 02:05 
Sterownik silnika na bieżąco sprawdza fazy pracy silnika szczególnie bieg jałowy. Na podstawie odczytów z czujnika prędkości obrotowej wału korbowego rozpoznaje nierównomierność pracy silnika na biegu jałowym. Stabilizacja prędkości biegu jałowego realizowana jest za pomocą zmiany dawki wtrysku na poszczególnych wtryskiwaczach. Jeśli sterownik silnika rozpozna , że w danym cylindrze jest za mała prędkość obrotowa w porównaniu ze średnią prędkością z pozostałych cylindrów zaczyna korektę zwiększając czas wtrysku dla tego cylindra , a na pozostałych ...

Czytaj więcej : Regulacja biegu jałowego w układzie common rail | Odsłony : 1737 | Odpowiedzi : 0 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: Korekta dawki wtrysku wtryskiwaczy common rail
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 01:49 
Nadanie kodów IMA we wtryskiwaczach common rail w czasie eksploatacji samochodu nie wystarcza. Dzieje się tak dlatego , że zużywają się elementy wtryskiwacza, zapychają się od powstających nagarów otworki końcówki wtryskiwacza co powoduje zmianę poszczególnych dawek wtryskiwacza. Ze względu na to , że silnik diesla z układem wtrysku common rail jest bardzo wrażliwy na zmianę dawek sterownik silnika na bieżąco wprowadza korekty poszczególnych dawek wtryskiwaczy. Korekta dawki polega na zmianie czasu wtrysku , który jest ...

Czytaj więcej : Korekta dawki wtrysku wtryskiwaczy common rail | Odsłony : 10105 | Odpowiedzi : 0 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: Równomierność dawkowania wtryskiwacza ( kod , kody IMA )
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 00:49 
Wtryskiwacze common rail to bardzo precyzyjnie wykonane elementy niestety mimo to wykazują między sobą odchyłki w poszczególnych dawkach wtrysku. Każdy wtryskiwacz na etapie produkcji jest sprawdzany i ze względu na te odchyłki dzielony przez producenta na poszczególne grupy selekcyjne. Kod IMA wprowadzany jest do sterownika silnika dla każdego wtryskiwacza oddzielnie. Na podstawie wprowadzonych kodów do sterownika silnika sterownik zmienia charakterystykę mapy wtrysku kompensując w ten sposób efekt różnic w wykonaniu wtryskiwaczy. Dla przykładu kod IMA ...

Czytaj więcej : Równomierność dawkowania wtryskiwacza ( kod , kody IMA ) | Odsłony : 5700 | Odpowiedzi : 2 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: Już 14 lat ma common rail
PostZamieszczono: 03 sty 2012, 08:01 
Przed 14 laty, w roku 1997, rozpoczęła się nowa epoka dla silników Diesla – Bosch jako pierwsze przedsiębiorstwo wprowadziło do produkcji seryjnej w samochodach osobowych system wtryskowy Common Rail. Pierwszymi autami wyposażonymi w tę innowację były Alfa Romeo 156 JTD i Mercedes-Benz C 220 CDI. Common Rail zapewnia silnikowi Diesla większą moc i wyższy moment obrotowy, wyraźnie obniżając zużycie paliwa, głośność pracy i emisję zanieczyszczeń. Zalety te przekonują producentów samochodów do tego stopnia, że na ...

Czytaj więcej : Już 14 lat ma common rail | Odsłony : 1577 | Odpowiedzi : 1 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: Do czego służy szyna ( zasobnik) common rail
PostZamieszczono: 21 sty 2012, 23:05 
Szyna inaczej zasobnik common rail przekazuje paliwo na poszczególne wtryskiwacze. Objętość szyny jest dobrana , aby nie występowały duże wahania ciśnienia paliwa. Duża różnica ciśnień na poszczególnych wtryskiwaczach powoduje niepożądane zróżnicowanie dawek wtryskiwaczy. Zbyt duży zasobnik paliwa sprawia, że pompa potrzebuje więcej czasu w momencie uruchamiania silnika do wytworzenia minimalnego wymaganego ciśnienia. Szyna common rail jest w kształcie rury czasami ma kształt kulisty zwłaszcza w systemach firmy delphi. W szynie zamontowany jest czujnik ciśnienia paliwa ...

Czytaj więcej : Do czego służy szyna ( zasobnik) common rail | Odsłony : 1408 | Odpowiedzi : 0 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: W jaki sposób przebiega regulacja wysokiego ciścienia
PostZamieszczono: 21 sty 2012, 22:43 
W układach common rail w każdym momencie pracy silnika można wytworzyć odpowiednie ciśnienie w szynie (zasobniku). Można kontrolować w każdej chwili ciśnienie panujące w szynie na podstawie odczytów z czujnika ciśnienia oraz korygować z pomocą nastawników. W pierwszej generacji układów common rail ciśnienie paliwa regulowane jest tylko w układzie wysokiego ciśnienia. Zawór regulacyjny za pomocą sprężyny utrzymuje ciśnienie od 5 do 10 MPa zależnie od rodzaju pompy. Jeżeli wartość ciśnienia jest za mała elektromagnes wspomaga ...

Czytaj więcej : W jaki sposób przebiega regulacja wysokiego ciścienia | Odsłony : 1357 | Odpowiedzi : 0 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: Jak wytwarzane jest ciśnienie w układzie common rail.
PostZamieszczono: 21 sty 2012, 22:10 
W układzie wysokiego ciśnienia comon rail panuje ciśnienie rzędu 20 do 200 MPa. Pompa wytwarza cały czas ciśnienie podczas swojej pracy. Żeby pompa mogła wytworzyć cały czas odpowiednie ciśnienie musi być zasilana przez pompę niskiego ciśnienia zębatą czy elektryczna , które osiągają ciśnienie rzędu 0,3 do 0,6 MPa . Pompy elektryczne umiejscowione są zwykle w zbiorniku paliwa ,ale nie zawsze. Natomiast pompy przetłaczające zębatkowe zamontowane są na silniku. Stosowane są też pompy, które zintegrowane są ...

Czytaj więcej : Jak wytwarzane jest ciśnienie w układzie common rail. | Odsłony : 1472 | Odpowiedzi : 0 | Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Na górę
 Tytuł: Sprinter 2,7 cdi nie odpala wtryski po regeneracji
PostZamieszczono: 18 sty 2012, 17:00 
witam poszukuje pomocy ja w temacie mercedes nie odpala wtryski po regeneracji w nadarzynie brak jakich kolwiek bledów w ecu cisnienie podczas rozruchu 80-94
po odpaleniu sposobem na plaka atko jezdzi do momenty wyloaczenia
cisnienie podczas uruchomionego auta na biegu jalowym 320

cis pompy wstepnej zebatej 4 ??????????

pompa wyskokiego cisnienia cp1 bosch

Czytaj więcej : Sprinter 2,7 cdi nie odpala wtryski po regeneracji | Odsłony : 9564 | Odpowiedzi : 4 | Forum : MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Na górę
 [ Liczba tematów: 1066 Przejdź na stronę 1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 107


Ostatni 10 aktywny temat


MERCEDES common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku

Nie ma nowych postów Silnik OM 471 Mercedes Benz Euro 6 Common Rail
Wyświetl najnowszy post

SCANIA common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku

Nie ma nowych postów Scania silnik Euro 5 Common Rail
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Silniki Common Rail SCANIA
Wyświetl najnowszy post

IVECO common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku

Nie ma nowych postów Silniki Iveco EUROCARGO TECTOR Common Rail
Wyświetl najnowszy post

RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów Co zrobić, żeby diesel common rail nie zamarzł?
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Dodatek do paliwa w układach common rail
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Common Rail i paliwo dodatki co wlewać do baku zbiornika
Wyświetl najnowszy post

BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Dodatek do oleju napędowego,jaki?? Do silnika common rail
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów BMW 330d M57N, cykające wtryskiwacze CR
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów Silniki z systemem Common Rail
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 3073 | Liczba tematów: 1069 | Liczba użytkowników: 845




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group